Ego bild!
snygg!!!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
What? ful? var då någonstans? Etsa är ju snyggare än de flesta hundar :) Jag gillar ju hennes ras väldigt mycket så jag är kanske inte så partisk :P Hennes hållning, härliga färg på pälsen och plus de underbara ögonen!! Ja man kan ju inte annat än falla för henne.
Hur gammal är hon nu? 
Medarbetare på Hundar.ifokus
Tack Noa-Nisse
Etsa blir 1,5 år den 2 oktober, tiden går fort!
Jag tycker också att hon är jättefin!
Suupersnygg 
Söt ju! 
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Hon är jättefin
Tack allihopa! 
Fyyyyyyyy va söt och snygg hon är! 
Jag tycker hon är jättefin
Vad är det folk tycker är fult med henne?
jag tycker hon är supersnygg, en av de snyggaste hundarna jag vet om jag ska vara ärlig :) Och jag är då inte alls partisk faktist, det är inte en typ av hund jag i vanliga fall brukar tycka är snygga, men hon är något alldeles extra. Skaffar jag någon gång i mitt liv en ren brukshund kan det hända att det blir en sån :)
#11 Tack Malin, det var väldigt snäll & fina ord om min lilla rand va glad jag blir 
#10 Jag tror många ogilliar hennes utseende för att hon inte ser så himmla mjuk och fluffig ut
Nä men ja vet inte, kanske är öronen, färgen, att hon e tunn ja jag vet inte. Men tror faktisk generellt att utseendet är lite för "hårt" för vissa om du förstår vad jag menar? 
Jag tycker hon är supercool med sina öron, en riktigt stilig hund, snarare än söt.
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Jag är väldigt förtjust i utseendet så jag kan inte se något fult alls 
- Mvh Emma
Hon är ett charmtroll! 
Men visst är det hon som har en riktigt snygg brindleteckning? 
Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell
Håller med SaraC :) Stilig!
Riktigt snygg är hon, oavsett camouflagetricket 
Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell