Hundar iFokus

Hundar

Etikettbilder-och-filmer
Läst 1317 ggr
[Wolverina]
0

Ego bild!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Va bara tvungen att lägga upp en bild på min snygga lilla stjärna Kyss

Förstår inte att vissa tycker hon e ful! Förvånad

Men smaken är väl som baken…. delad Tungan ute

[hehlenaaa]
1

snygg!!!

Noa-Nisse
1

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

What? ful? var då någonstans? Etsa är ju snyggare än de flesta hundar :) Jag gillar ju hennes ras väldigt mycket så jag är kanske inte så partisk :P Hennes hållning, härliga färg på pälsen och plus de underbara ögonen!! Ja man kan ju inte annat än falla för henne.

Hur gammal är hon nu? Skrattande

Medarbetare på Hundar.ifokus

[Wolverina]
0

Tack Noa-Nisse Skrattande Etsa blir 1,5 år den 2 oktober, tiden går fort!

Jespersen
1

Jag tycker också att hon är jättefin!

NathalieT
1

Suupersnygg Kyss

Fridaaaa
1

Söt ju! Skrattande

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

matte-mi
1

Hon är jättefin

[Wolverina]
0

Tack allihopa! Skrattande

[Ronon-m]
1

Fyyyyyyyy va söt och snygg hon är! Skrattande

[Sarahansson1]
1

Jag tycker hon är jättefinSkrattande Vad är det folk tycker är fult med henne?Förvånad

malinroth
1

jag tycker hon är supersnygg, en av de snyggaste hundarna jag vet om jag ska vara ärlig :) Och jag är då inte alls partisk faktist, det är inte en typ av hund jag i vanliga fall brukar tycka är snygga, men hon är något alldeles extra. Skaffar jag någon gång i mitt liv en ren brukshund kan det hända att det blir en sån :)

[Wolverina]
0

#11 Tack Malin, det var väldigt snäll & fina ord om min lilla rand va glad jag blir Skrattande

#10 Jag tror många ogilliar hennes utseende för att hon inte ser så himmla mjuk och fluffig ut Tungan ute Nä men ja vet inte, kanske är öronen, färgen, att hon e tunn ja jag vet inte. Men tror faktisk generellt att utseendet är lite för "hårt" för vissa om du förstår vad jag menar? Glad

SaraC
0

Jag tycker hon är supercool med sina öron, en riktigt stilig hund, snarare än söt.

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

KvirrZ
0

Jag är väldigt förtjust i utseendet så jag kan inte se något fult alls Kyss

- Mvh Emma

Magrat
0

Hon är ett charmtroll! Kyss

Men visst är det hon som har en riktigt snygg brindleteckning? Skäms

Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell

[Wolverina]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#15 Nu smälter hon in lite väl i bakgrunden men här är en helbild på henne iaf, hon skulle kunnat vart lite mer "röd" i färgen dock Glad

Karmatarerskanise
0

Håller med SaraC :) Stilig!

Magrat
0

Riktigt snygg är hon, oavsett camouflagetricket Tungan ute

Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell