Hundar iFokus

Hundar

Etikettefterlysningar
Läst 4656 ggr
Vattnadal
0

Dagmatte sökes i Gävle

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min svägerska blev av med sin dagmatte i veckan, och är i desperat behov av en ny. Hunden är helmysig, tycker tom jag som inte är någon fan av vallisar!

Här är hennes annonstext, är någon intresserad kan jag förmedla kontakt:

Tervueren hane 1 år. Mycket pigg och glad. Älskar barn, van med katter. Uppväxt på landet och gått mycket lös så vi har precis börjat koppelträna. Är just nu i teståldern och jagar gärna vilt. Går i hop med alla hundar. Skäller nästan aldrig. Jag har flyttat och bytt arbete så nu är vi i akut behov av en hundvakt då han ej kan vara ensam hemma i 10 timmar. Vi bor i bomhus i gävle och jag jobbar i Strömsbro. så det är bra om du bor i gävle. du behöver ej gå långpromenader med honom men du bör kunna gå ut och rasta honom eller ha en liten inhägnad tomt att släppa ut honom på. Kan betala en liten slant men plånboken är tunn så det får ej bli för mycket. Jag jobbar efter schema, dag, kvällar och var tredje helg.

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

thilda-
0

Synd att de inte va i övik då hade jag nappat direkt :D

Elina
0

Jag hade också erbjudit mig, om det var i Skövde :)

[floudie]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag kan eventuellt bor i andersbeg i en tvåa med min lilla pomeranian hane kastrerad på två år. Jag heter Nathalie Swahn och är 20-år

Jag tävlar agillity och lydnad med min pomeranian är ofta på gävle bk och träna. Spårar även med han ibland.

Min mamma har två bruks hundar briarder och jag har kommpisar som har både tervurens och grönendal så jag vet rasens syke….

Om det blir så att ja kan ta eran hund så kommer den defenitivt få mkt träning och minst en timmes promenad om dagen.

Anledningen till att jag kanske kan ta den är för att jag eventuellt ska ha en annan hund och jag vet inte hur den är…

Är den jätte trevlig mot andra hundar så skulle ja säkert kunna ha eran hund också beroende på vad ni tycker men ni får jätte gärna ringa mig och lämna telefon nummer så kan ja ringa upp er om ni vill.

Mvh: Natta