Hundar iFokus

Hundar

Etikettträning-och-inlärning
Läst 1112 ggr
Zabina
0

Trick, hoppa upp i famnen?!

Jag håller på att lära min hund att hoppa upp i min famn. Just nu tränar vi på att han ska hoppa upp när jag sitter på en stol och det är inga som helst problem.

Hur har ni gjort för att lära in detta?

Min hund har haft en tendens att bli lite "hyper" när han ska hoppa så det har tagit ett tag att lära honom att göra detta koncentrerat och utan att bita i mina händer och kläder Tungan ute Men som sagt, nu fungerar det utmärkt när jag är sittande! Hur går jag vidare?

Loveradio
0

Hittade det här klippet: länk

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

Zabina
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

#1 Superbra filmklipp!

Dessvärre verkar min hund blivit lite skrämd av någonting under förra träningspasset, inget jag märkte då, men nu vill han inte ens komma när jag sätter mig på stolen med godis Obestämd Jaja, det är bara å börja om. Han kanske bara inte va sugen helt enkelt!

Noa-Nisse
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

#1 Va kul det är ju Tina som är här på iFokus :)

Medarbetare på Hundar.ifokus

Loveradio
0

#3 Jo :) jag sökte på youtube så dök en av hennes klipp upp hehe

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

[countess]
0

Jag gjorde som som du ! först stol när hon kunde det gick vi ut och jag busade upp henne så hon vart helt galen och sprang runt mig då satte jag mig på huk och kallade på henne så där busigt typ så kom hon och kastade sig på mig och fortsatte med det till hon kunde på komando hoppa upp på mig när jag stod på huk sedan fortsatte jag att ställa mig upp steg för steg och nu hoppar hon upp stilla sående . Här kommer en film dock är hoppandet i slutet av filmen :)

http://www.youtube.com/watch?v=Tdff_KbAdpY