Godmorgon!
jahapp då va jag först me o säga godmorgon.. o kolla vilken tid jag e uppe =D ush o fy för mornar, jag är INGEN morgonmänniska, e alltid så tjurig.. men nu börjar jag mjukna upp här. strålande solsken ute.. hoppas alla får en underbar dag… =)
kramar från Malin
Det är sommar!!!!
Jag hade heller inte tänkt gå upp så här tidigt, men en odräglig hund kom o väckte mig. Ändå hade jag talat om för honom att jag har lite semester.
Kram på dig själv Malin!!
han ville nog inte ha semester… Lusse e nästan chockad över att han ska gå ut nu på morgonen, vi brukar inte gå upp förens vid 11 snåret.. =D
Stackars Lusse! Att släpa ut honom "mitt i natten". Alfon den knäppgöken blir så glad över att väcka mig så att jag går upp. För då kan han gå o lägga sig igen! Skithund!
Va tidigt ni var uppe då…Själv satt jag barnvakt till en två månaders bebbe till halvtre i natt…så jag sov till 10 idag, men det var det värt =))
va va d för bebsi??

Hoppas du har piggat på dig nu när dagen vänder mot natt
Jag har äntligen vaknat till liv efter en seg dag :))
Ville bara sända kramisar från Robbie till dig…
Kram Maria
hej Maria.. jag vaknade till liv efter nån timma, har vilat på soffan en stund innan ikväll, nu e jag pigg som bara den igen…
krama sötnosen tillbaka =D
Det var min äldsta dotters kompis bebbe..Jonatan, sååå söt =D
oh mysigt me små bebisar =)
Jaaaa också luktar dom så gott….han somnade på mig när vi låg på soffan och mös, det riktigt knyter sig i magen…jag vill ha barnbarn nuuuuu!!! =)