Hundar iFokus

Hundar

Etiketthundtillbehör-hundprylar
Läst 2187 ggr
LillaBenice
0

pris på biabädd:)

Hejsan jag ska sälja min cerisea BIA BED.en är av måtten 70x85cm och inköpspriset 579.den är använd MAX 10 gånger då Loosy(min hund) inte trivdes i den.tror ni ja kan få 400-450 kr för den?:) eftersom den är som ny:)

tack på förhand måste veta Gaanska snabbt s jag kan lägga ut den.men är det någon här som är intresserad så hör av er:)

malinroth
0

det borde du nog kunna få :) testa och se!

Loveradio
0

Absolut, det kan du ta för den.

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

[Highonbluetomorrows]
0

Jag har sett liknande priser så ja, om den inte är repad eller smutsig kan du säkert få det.

En fråga bara: vad är det speciella med biabäddar eftersom alla pratar om dem :)?

Loveradio
0

#3 Dom är snygga, stilrena, svensktillverkade, slitstarka, lätta att rengöra, lätta att transportera och sköna att ligga i för hunden. Bädden är naturligt utformad.

Sen har dom tillverkats sedan 1969, så det är ju en klassisk bädd.

Tycker det är en jättebra bädd :) Tycker själv att den är väldigt skön att ligga i haha :P

malinroth
0

#3 jag tror det handlar om kvaliteten, det är väldigt hållbara och bra bäddar. Vi har en bia som är använd av 3hundar i ca 20år och den är hel och fin. De är lätta att tvätta av osv.

LillaBenice
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

okejj då kommer nästa fråga haha ,vart ska jag lägga upp annonsen..blocket tradera..va finns de mer?:)

[Forest]
0

6 tips är att du kollar vad andra tar för sina beg bia bäddar. Jag köpte en på blocket för 200kr den var inte en repa i då deras hund hade ratat den helt :P

Loveradio
0

#6 Blocket är toppen. Hittade själv min där.

LillaBenice
0

då får det bli blocket.men det är ingen av er som är intresserad?:)