pris på biabädd:)
Hejsan jag ska sälja min cerisea BIA BED.en är av måtten 70x85cm och inköpspriset 579.den är använd MAX 10 gånger då Loosy(min hund) inte trivdes i den.tror ni ja kan få 400-450 kr för den?:) eftersom den är som ny:)
tack på förhand måste veta Gaanska snabbt s jag kan lägga ut den.men är det någon här som är intresserad så hör av er:)
det borde du nog kunna få :) testa och se!
Absolut, det kan du ta för den.
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
Jag har sett liknande priser så ja, om den inte är repad eller smutsig kan du säkert få det.
En fråga bara: vad är det speciella med biabäddar eftersom alla pratar om dem :)?
#3 Dom är snygga, stilrena, svensktillverkade, slitstarka, lätta att rengöra, lätta att transportera och sköna att ligga i för hunden. Bädden är naturligt utformad.
Sen har dom tillverkats sedan 1969, så det är ju en klassisk bädd.
Tycker det är en jättebra bädd :) Tycker själv att den är väldigt skön att ligga i haha :P
#3 jag tror det handlar om kvaliteten, det är väldigt hållbara och bra bäddar. Vi har en bia som är använd av 3hundar i ca 20år och den är hel och fin. De är lätta att tvätta av osv.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
okejj då kommer nästa fråga haha ,vart ska jag lägga upp annonsen..blocket tradera..va finns de mer?:)
6 tips är att du kollar vad andra tar för sina beg bia bäddar. Jag köpte en på blocket för 200kr den var inte en repa i då deras hund hade ratat den helt :P
#6 Blocket är toppen. Hittade själv min där.
då får det bli blocket.men det är ingen av er som är intresserad?:)