Chinese crested. ifokus?
Ingen som haft idén att starta en sådan sida? Tänkte ju på att det finns andra raser ifokus…
I så fall skulle jag även vara intresserad av att kolla in den sajten. Givetvis är hundar.ifokus en av mina favorit sajter ändå. Men just en ras specifik sida vore toppen.
Tror inte det skulle gå i längden.
Finns ju ett annat chinese crested forum och det är ju inte speciellt aktivt.
Tror inte heller på det. Bättre att ha gemensama forum istället för många små :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag tycker det kan vara bra med uppdelat till viss del, för har man en ras som kräver speciell skötsel, trimning osv osv, så är det lättare att få tag på personer som vet på ett forum med enbart den rasen.
Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! 
Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.
Tycker oxå det kan vara bra med rasforum men ofta blir det helt dött på dessa tyvärr :-C Krävs många som är aktiva inom just den rasen för att det ska vara i liv :) Själv så är jag inne på annan rasforum där är det lite halvdött med 
Oki. Jag skulle gärna skriva som sagt lite om päls skötsel, och annat värt att veta om just chinese crested.
5 jag hoppas att det är många av rasen här inne och även de som har blandras med CC i sig så ni blir ett gott gäng :)