Valp som dreglar
Hej!
Jag vaknade i natt av att min 4månaders jrt (som sover i min säng) hade dreglat ner hela min arm. Han verkade inte må dåligt men imorse när vi vaknade hade han dreglat ännu mer på mig och man såg en stor pöl på lakanet. Nu har det lugnat sig lite och han verkar inte må dåligt. Är det någon som har erfarenhet av detta och vet vad det kan bero på?

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Kanske han håller på att byta tänder?
Ja han har tappat några men han har aldrig dreglat såhär förrän i natt, hade ingen aning om att det kunde ha ett samband. Men om det är det så kan jag ju verkligen slappna av! Tack!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
2, Enja dregla inte när hon tappa de små framtänderna. Men dregla lite när hon det var dags för de större tänderna. Jätte mycket dregla hon inte men från inget allt till dregla lite
När tandfällningen var klar så dreglar hon inget. Men du en sak till en hund som har ont i halsen kan dregla oxå, så ring o hör med din vetrinär. Kan vara halsfluss.
#3 Ture har än så länge bara tappat framtänderna och här snackar vi verkligen mycket dregel
Men nu har det blivit bättre så jag väntar några timmar och ser om det börjar igen, då ringer jag vet! Tack för dina råd!
Hundar kan ju börja dregla som f'n när dem slickat på paddor, finns de möjlighet att han gjort det? :o
Min hund dregglar när hon sover 
Sabina
www.anibaz.blogg.se