Hundar iFokus

Hundar

Etikettoff-topic
Läst 516 ggr
AnneN
0

O.T Här verkar det öde

Allt är tyst och stilla runt om mej, sitter här på HiF och här verkar det för tf vara minst lika öde… Någon där??!!! Hallå??? *uttråkad*

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Alex
0

Jag är här.. Fast inte så länge till. :P

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Tixy
0

Halloj!
Jag är nyvaken, fast ska väl snart ut med hunden så hon får pissa. Vi får se om min rygg klarar av att jag går och köper lite godis också. ^__^

Malin-A
0

jag e hä, fast ska snart gå igen.. =)

Tixy
0

Nu har jag varit ute med hunden och träffat en kompis och handlat. Gud vad jag känner mig duktig. :)

AnneN
0

Duktig flicka Skrattande

Har vart uppe i flera timmar men ska käka frukost först nu och sen ska jag göra mej klar för jobbintervjun…

Några tips?

_**/Mvh Anne

Real
0

va dig själv!!!

AnneN
0

Tack Real jag är alltid mej själv i alla lägen, men är dock nervös så jag ville väl mer ha tips på om det är nått speciellt man ska tänka på

_**/Mvh Anne

Tixy
0

Tack Biobio! Skrattande

Som Real skrev, var dig själv. Tänk positiva tankar, och ta tre djupa andetag innan du går in. Brukar hjälpa mig när jag är nervös. :)

AnneN
0

tackar =)

_**/Mvh Anne

Tixy
0

Så lite så. :)
Kommer sitta här hemma och hålla tummar, tår och tassar för dig.

AnneN
0

Tack det kan nog behövas och det uppskattas

_**/Mvh Anne

Real
0

säg bara positiva saker om dig själv.. även om du så vore lat, så få de att låta bra.. :P negativ sak; jag är envis- vilket också leder till en bra sak.. förstår du, eller virrar jag bara?:P

AnneN
0

Jag fattar

tex lat=lugn,stabil  envis=målmedveten osv

_**/Mvh Anne

Real
0

jaa precis!!! titta, jag prata inte i nattmössan;P och sen ska du ta upp alla dina arbetslivserfarenheter.. och varför du just vill jobba där.. säg vad du tycker är bra just med dom! och så ska du gärna ha referenser till jobben du sysslat med innan.. eller praktik eller så..

hihi, jag sitter på steget nu. För att få försörjnings stöd.. och då måste man sitta här och glo för att ha närvaro. annars får man inga pengar. Och man gör cv och sånt här.. lär sig söka jobb på ett bra sätt:P men har redan ett cv som dom tyckte var jätte bra.. så jag bara sitter här:S:P

AnneN
0

alla referenser fick dom då jag skicka mitt cv så det har dom redan…

Vet hur det är att behöva gå jobbsökar kurser och sånt bara för att göra soc å af nöjda, men man har ju iaf nått å göra en stund

_**/Mvh Anne

Malin-A
0

d va kl 3 va? håller tummarna.. =)

AnneN
0

Jepp kl 3 sätter det igång, som tur är så behöver jag iaf inte åka tidigt för att hitta rätt då jag är nyinflyttad, har en extremt snäll svärmor som erbjöd sig att skjutsa mej då hon ändå är ledig =)

_**/Mvh Anne

Real
0

Nått att göra? att sitta här framför datorn och inte göra ett jota tycker inte jag är nått att göra:( skulle hellre vara hemma med ecko så folk slapp uppoffra sig och ta hand om honom medans jag sitter här och tittar.

Förstår verkligen inte.. så har jag sommarjobb nästa vecka.. då behöver jag inte vara här. men då ska jag skicka in löne spec. till soc också.. vilken jäkla koll dom ska ha då.. och har man ingen närvaro här på steget får jag inga pengar.. så måste jag skicka in ett papper om massa uppgifter som jag inte förstår nått av. och så ska man alltså sitta här och söka jobb? de är väl det jag har gjort i mer än ett halvår nu själv.. tusan vilket slöseri!

Real
0

lycka till iaf .. hoppas du får de.. och hoppas jag får NÅT!:P

AnneN
0

Jag menade att man har nått att göra i soc å af:s ögon

_**/Mvh Anne