Hundar iFokus

Hundar

Etikettoff-topic
Läst 401 ggr
Faxlin
0

God morgon 25/4

God morgon mina vänner. Här har vi vaknat till rejält. Första rastningsrundan med Busan är avklarad.
Natten har gått så där. Bara tre saker förstörda. Känns lite som om jag ska börja föra bok över detta då jag misstänker att listan kommer bli låååång.
Hoppas dock att jag har fel, och att lite nya ben och leksaker ska hjälpa till att förströ henne. Jag kan inte gärna vara ute och gå med henne jämt.
Om man tittar på de första nio timmarna hon tillbringade hos oss igår så låg hon ner sammanlagt en kvart, och då sov hon inte. Annars gick eller sprang hon omkring som en osalig ande och sökte efter busmöjligheter. Eller som då vi var på promenaderna jagade pinnar och busade järnet.

Det här verkar avslutningsvis bli ett stoooort jobb som vi har framför oss. ;-)
Dagen idag ska jag iväg på ett skolmöte, sedan se till att handla hem lite olika ben för att se vad som behagar damen bäst. Sedan blir det lite lååånga skogspromenixer igen. ;-)

Vad ska ni göra i dag? Hoppas era dagar fylls av glädje och harmoni.
Kram Åsa

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

AnneN
0

Morrn morrn! Idag så är det enda jag har inplanerat en arbetsinteervju och en lååång skogspromenad med Velvet vilket jag var tvungen att lova henne för att hon skulle sluta pipa kl halv 3 inatt

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

kerstinjoh
0

Morron, morron!

Jag var bara tvungen att kika in här o se hur det gått för dig o Busan i natt!

Alfons första natt hos oss var inte lika lugn. En osalig ande, som inte visste var han skulle ligga. Men nu har vi haft honom i 10 månader och det är inte längre samma hund vi köpte.

Snart väntar jobbet! Ha det gôtt!

Alex
0

Har du tur så är det mest omställningen, hon lugnar ner sig så fort hon har vant sig lite. I alla fall Mexx är förj*vlig första natten när vi är borta nånstans, även på dagen litegrann, han kan inte slappna av det minsta.. Men andra dagen och natten brukar gå bättre. :)

Själv ska jag vara voffe-vakt åt lilla schäfer-Ferox i eftermiddag. Så det blir till att duscha och gå ut med Mexx och sen ta bussen ut dit. :)

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Tixy
0

Morrn morrn!
Jag ska väl sitta här och häcka hela dagen, och försöka få min rygg att må bättre, vilket inte går speciellt bra. Ska väl ut med hunden snart, och passar nog på att gå och handla lite godis då också, så jag kan skämma bort mig ordentigt. ;)

Malin-A
0

morrn morrn.. med lite ben o andra tuggsaker bli d nog bra.. får vi hoppas =D hehe.. jag ska snart ut me grisen en stund hade jag tänkt, sen vet jag inte vad jag ska göra.. slappa skulle jag tro =D