Weight pull SM
nu sitter vi i bilen på väg till Jönköping, eller Bottnaryd om vi ska vara petiga, för att kolla in weight pull SM! Det ska bli skoj, har nämligen aldrig sett sporten utövas förut. Kameran är med, så jag ska försöka bjuda på bilder senare:) Någon mer som är där/ska dit eller någon som har tips om någon speciell hund man ska kolla på?
Hoppsan sa! Telefonen spelade mg ett spratt, kan någon ta bort två av trådarna? Det räcker ju med en…
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Borttagna :)
Va kul! jag har heller inte sett den sporten IRL ;P Lägg upp en massa bilder här sen!! Ha det så roligt!
Medarbetare på Hundar.ifokus
Ja massa ifrån min grupp ska dit och tävla! Hunden Milo och Dixie kan du kolla in, dom är jätte bra. Det är 2 amstaffar. Hade tyvärr ingen tid att åka dit då jag är upptagen hela helgen, så det är så synd att jag missar det :(
Åh vad kul! Ser fram emot bilderna :) har heller inte sett sporten IRL
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
Det var många fina hundar på plats, dock inte så mkt folk som jag hade trott. Ganska liten sport än kanske? Jag blev riktigt imponerad av hur mkt de orkade dra. Bilder kommer ikväll:)
#5 såg du Milo? En svart-vit amstaff och Dixie en brun/grå amstaff? :) Är intresserad hur det gick för dom, men kan inte fråga dom eftersom dom är kvar tills imon och ska dra då med :)
Jag vet inte vad hundarna hette tyvärr, men sen när jag lägger upp bilder kanske du får se dom;) Tyngsta klassen var redan klara när vi kom, 1800 kg hade de dragit! Sedan stannade vi inte hela dagen, det drog ihop sig till oväder och då begav vi oss hemåt. Jag kom hem senare än jag trodde igår, så bilder kommer ikväll istället.
Ser fram emot bilder! 
Sabina
www.anibaz.blogg.se
Okej! Ja bilderna ska bli kul att se! :)
Häftigt att titta på när dom drar. Jag kikade lite i örebro när dom hade en uppvisning. Då drog dom flera personer på vagnen. Imponerande. Dom hade bland annat en Kines som var så enormt väl musklad. Ursnygg. Den hade nog aldrig suttit på armen med ett glitter halsband
Det går inte så bra det här med bilderna…Min dator vill formatera om SD-kortet när jag stoppar in det i datorn. Hm…jag vill inte alls formatera om det för då lär alla bilder försvinna? Någon som vet?
#11 Om du formaterar om det försvinner dem. Kan du inte ha kvar kortet i kameran o sen köra med sladd mellan dator o kamera som man brukar kunna göra? :)
Skulle vara kul att se bilder, har kollat in tråden flera gånger 
Mvh Maria - Medarbetare på Bullhundar iFokus.
Blogg om Chilli & Prince Weightpull-träning.
Zoolatri, gå in på foto iFokus och fråga dom om dom vet hur du ska gå tillväga.
Ser också fram emot bilder :)
Milo är en dukttig dragare! Sen ser ja ifram emot när en polare te mig ska träna upp sin amstaff tik å börja tävla nästa år, den tiken kommer att slå många många hundar!
Kul sport faktiskt. Skulle vilja göra de me Min men hon har små problem.. Så kasnke med min nya beror på hur han blir samt höfterna på honom.
Äntligen! Tadaaaa!
Har haft fullt upp med kursstarter och jobb så det har tagit lite tid det här, men nu har jag fått hjälp av snälla människor på foto.ifokus så här kommer lite bilder:)
De är i oordning, men det är ju hundarna man tittar på;)
Vilka härliga bilder :) fattar inte hur hundar orkar dra så tunga saker! Verkligen imponerande. Weight pull skulle jag gärna vilja testa med min valp när han blir större.
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
#37 Ja det var verkligen häftigt:) Jag hade gärna sett fler raser som tävlade, men det kommer väl om sporten växer. Jag blev oxå sugen att prova med mina;)
När jag var och kikade här i örebro fick även besökare prova på. Vet inte om någon gjorde det.
Kul att se dom in action. Friska och fint välmusklade. Glada hundar som får göra av med en massa energi.
Och det är en hundsport som är veterinär kollad hela tiden.
Åh jag kände igen en av hundarna som är med i min klubb! Den på bild #16 och #20 :)
#40 vad roligt!:) Vu funderade på om det var en äldre hund med tanke på grå den var, det kanske du kan svara på?:)
Ja om jag minns helt rätt så är hon en lite äldre vovve :)