Bilder vid vattnet!

Åhh vad fina bilder hon är vacker din Nelli
, jag har inga från i år men ska leta ut några från förra året ;-)
har inga bilder på när vi e vid stranden, glömt kameran varje gång, men ska försöka fota lite bilder snart =)

Reb som är min pappas gamla jaktlabbe nu 10 år på bilden 9år tog fjolårets första dopp i början av maj och de såg så skönt ut så jag tog en simtur jag med =)
Hade dock varken badkläder eller handduk med mej så folk jag mötte då jag gick hem tittade lite konstigt på mej då jag var dyblöt eftersom jag badat med kläderna på
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Får ta när ecko myser i solen. Dom gångerna han har "badat" hade vi ingen kamera.. och första gånger var ju då han föll genom isen när han inte visste vett om sjön. Och andra gången var i strömmen.. men ecko larv stog bara och peta med frambenen och ville verkligen i, men han vågade inte.. sen föll han i igen och såg helt panikslagen ut och kom upp igen. Sen stallde han sig och peta med framtasen igen och gnällde "jag vill ju bada":P larvvalp!
Vilka mysiga bilder! :) Får skaffa några beachbilder på Eros i sommar!
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Alla bilderna är jättefina…Linusvonnar! Vad läcker din njuffe var vattnet =) Skorpan skulle inte ens gå ner på en strand..hon skulle åka på hälarna ner…och hon skulle aldrig förlåta mig ;)
Ida vilka läckra bilder, dom ser sååå lyckliga ut…fast det är vatten ;)

Vilka mysiga vattenbilder ni har lagt in. #19: Söt schäfer :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

#22 den bilden va härlig, verkligen en sommrig bild =D

Taxen hatar att bada. Blir ju kalla och blöt då juh
Arras har ännu inte provat mer än att doppa tassarna i bäcken,
Men vår första schäfer var tokig i vattnet.
Om vi lämnade henne på stranden medans vi badade ylade hon tills hon fick komma i.
Saknar min lilla Nickie
Toknickie o Bosse var suveräna badare. Yla??? Hm, minns du Bosse vid hundbadet?
Ska bli skoj o se om Alfons vågar bada. Nähä, tror inte alls på det!
haha nickie vilka härliga bilder :-).
Kerstin han ska nog inte bada just nu i alla fall för sjöarna är alldeles fulla i grodor och paddor hihi….
Vi ska testa när kompisen Quila är med, hon älskar att bada. Kanske, kanske kan hon få Alfons att gå i???

Om jag minns…
För att inte prata om Bosse, Nickie och Crim vid ÖB.
Att vi inte har tinitus 
Tänk, tre idiothundar i bilen. ALLA ylar i högan sky!!
Jag har tinnitus
Ni skulle sett Åsas Beckis..vilken sjuk hund, hon visste direkt när vi var på väg till vattnet och där fanns en brygga. Hon sprang ut på bryggan och kastade sig flera meter rakt ut och dök =))

haha, ja hon var härlig min Beckis. En riktig vattenhund. Men Kessy var ju också sådan. När vi gick promenader utefter älven så sprang hon inte i skogen som de andra hundarna. Hon simmade i älven. Måste ha sett lite små sjukt ut om någon skulle sett det.
Audiatur et altera pars
Vår gamle labbe, Bosse, var livsfarlig när han såg vatten. Bara slängde sig rakt ut. Sedan spelade det ingen roll om det var högt ner till vattnet.
Han var suverän på att dyka o hitta grejer vi slängde i. Men, labbe, som han var så gick det lika bra att bada i dypölar o annat äckligt!
Hur år det med de nya tabletterna, Åsa?
Såg att du skrev i natt. Kan du inte sova?

Slarvfian har inte börjat tagit dom för hon mår pyton av dom andra…min stackars lilla Åsa 

#33: Nepp jag kan inte sova. Men det är lungt. Det ordnar sig någon gång. ;-)
#35: Hmm, det såg verkligen ut som om du tyckte synd om mig. ;-)
Audiatur et altera pars

Åsa det är inte ett dugg synd om dig…ta nu tabletterna som farbror doktorn ordinerat, så ska du se att du kan sova :)

Haha hon gjorde inte som min gamla labbetik som försökte apportera svanarna trotts att dom var levande??
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
#40 vilken vacker bild!
#41 hi hi, labbar är knasgoa hundar!

#41: haha, menar du allvar. Vart hon inte skadad? Svanar kan vara elaka som sjutton. ;-)
Audiatur et altera pars

Det här är väl ungefär det närmaste hund och vatten jag kommer i bildväg. :P Lille Ferox. ^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst