Hundar iFokus

Hundar

Etikett: övrigt
Läst 1645 ggr
Emaljoh4
0

Taste of the wild

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Är detta ett bra foder? Glad

Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! Glad

Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

LinaK
0

Putt! Har ingen erfarenhet av detta fodret

// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Emaljoh4
0

Jag kollade innehållsförteckningen, tycker inte det ser helt tokigt ut. Vad tycker ni?

Bison, lammjöl, kycklingmjöl, äggprodukter, sötpotatis, ärtor, potatis, rapsolja, brynt bisonkött, brynt hjortkött, havsfiskmjöl, kolinklorid, torkad cikoriarot, tomater, blåbär, hallon, extrakt från Yucca Shidigera

Emaljoh4
0

Jämför man med Orijen, så innehåller det i Orijen:

Färsk stillhavslax (chinooklax, silverlax och indianlax), torkad stillhavslax, potatis, djuphavsfisk (torsk, kolja och flundra), färsk vit sötvattensfisk, sötpotatis, färsk gös, sötvattentorsk, färsk strömming, solrosolja, axolja (konserverat med tokoferoler), alfalfa (blålucern), havsgrönsaker från Kanada (Brittish, Colombia bruntång, Rödelger, chondrus crispus, Palmaria Palmata, havssallad, blåstång), palsternacka, pumpa, purjolök, loppfrö, skal från atlanthummer, räkor och krabba (glukosaminkälla). lecitin, cikoria, lakritsrot, bockhornsklöver, fänkälsfrö, glukosamin HCI, tranbär, svarta vinbär, ringblommor, I-carnitin, majssilke, pepparmynta, kamomillblommor, maskrosrot, sammarkyndel, rosmarinextrakt, kondroitin, nypon. , Mycket ingredienser jämfört med TOTW

[Forest]
0

jag har faktist köpt denna eftersom våran hund itne vill äta origen och jag tyckte denna verkar bra samt var det bra erbjudande så det var billig foder att provapå. Hon äter den otroligt någ :) jag ger annat oxå än bara torrfoder :) men iaf den tycks smaka gott :)

Ronja06
0

Vi hade detta enbart som "godis" till våra hundar. (föredrar att använda hundfoder snarare än vanligt hundgodis) Min sheltie och min border collie fungerade det finfint. mammas sheltietik blev dock jättedålig. Helt kass i magen med diarré. Och sedan kräktes hon hela natten.

Mvh Emelie Förlägen

Whitesnow
0

Mor min kör på det fodret och det funkar super för hennes springer spaniel :)

Annars kan jag rekomendera James Wellbeloved :)

Emaljoh4
0

#6 Kollade på fodret, känns tyvärr inte intressant då det innehåller spannmål.

Sen blev jag förvirrad när jag läste att det innehöll "Sockerbetor"? Förvånad Socker alltså?