Hundar iFokus

Hundar

Etikettoff-topic
Läst 1645 ggr
Emaljoh4
0

OT. Vad har ni för vinterjackor?

Vad använder ni för vinterjackor?

Är du nöjd?

Varm?

Märke?

Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! Glad

Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

[arlington]
0

Jag har en lite för stor gåsjacka som jag köpte för 1500 för några år sedan. Har den i akuta nödfall när det är mer än -20 vintertid. Ser inte riktigt klok ut men det är lika varmt och mysigt som att sitta hemma under en filt med en kopp varm choklad och det är trevligt. x)

Supernöjd (särskilt till det priset, vill inte betala 7000 för en jacka).
Varm som sjutton.
Märke- Canada Goose.

Mindre kalla dagar räcker det med en undertröja, ulltröja och CG- västen. Har ganska många klädesplagg så jag orkar inte skriva precis alla jackor, men detta är det jag föredrar vintertid. :'P

Emaljoh4
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

#1 Tänkte "Hmm, vad är det för jacka som ser så konstig ut", sökte på google och insåg att det är såna jackor alla har här uppe i stort sett.  Oskyldig Inte ovanligt med andra ord.

Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! Glad

Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

Sophey
0

Jag har nagon byggarbetar fleece jacka i storlek XXXL som jag stal av min pappa for 10 ar sedan. Varmare an mammas dubbla dunjacka och bade katter och iller far plats i jackan om de blir trotta eller kalla under en promenad. Tungan ute

Medarbetare på matlust

[arlington]
0

#2 Haha, den ser inte så konstig ut i sig, men när den är lite för stor ser man ju lite märklig ut. ;D

SaraC
0

Jag har en från 8848 Altitude. Den är som två jackor i en. Det är först en dunjacka sedan en vindjacka som man sätter på över med dragkedjor. Hemskt smidigt på det viset. Den är varm och skön. Men jag är hemskt missnöjd med den ändå. Första gången jag tvättade den gick den sönder, då var jag in till butiken jag köpte den i och fick den lagad. Sedan har den gått sönder varenda gång jag tvättat den efter det. Och då var det ändå en jacka som kostat cirka 3 000 kr (köpte den på rea så betalade väl snarare 1 800 kr, men bara det är ju mycket) så jag förväntade mig bra mycket mer..

Sedan har jag en från Everest. Den är också skön och varm och har hållt i många år. Men sedan jag skaffade vit hund (jackan är svart) känns den helt omöjlig att ha annat än hemma då den på en gång blir alldeles full med vita hår.

Så jag är också på jakt efter en ny vinterjacka nu, kommer att följa tråden och se om man får några tips här.

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

rebz
0

Jag köpte en mörkgrå sånhär: http://www.stadium.se/mode/herrklader/jackor/121571/everest-m-down-parka-f11 förra året och det är absolut den bästa vinterjackan jag haft. Den är så varm och go! Everest är ett bra märke som gör hållbara o bra grejer tycker jag.

Kamera: Canon EOS 760D
Objektiv: Canon 10-18mm, Canon 18-55mm, Canon 24mm, Canon 50mm, Tamron AF 55-200mm
Blogg: http://www.jarnefjordfoto.blogg.se

Fridaaaa
0

Har ingen vinterjacka. Fick kasta min. Så måste köpa en ny till vintern.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Chilli10
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

#6 Sån har jag med, fast en röd :D Superskön är den. Ett minus är dock att mkt dun har försvinnit där man har armbågarna. =/ Iom att dunet ligger helt "löst" i ärmarna. Annars kan det ju på vissa modeller vara så att fodret är sytt som i "kanaler" så att fodret ligger kvar bättre..