Agility/Fikaträff i Stockholm
Jag tar mig friheten att skapa en till tråd om hundträffar. Det är nämligen så att jag gärna är med på en träff där lydnad, bruks och sånt självklart får tränas, men jag menar att det inte är det som träffen huvudsakligen är till för, utan att det är agility och lite fika som står på schemat.
Främst för att jag har en fjärthund som älskar agility och själv är jag inte intresserad av "träningsträffar" utan agility-hundsnack-träff.
Vem hänger på? Plats och tid kan bestämmas senare.
Intressant, dock skulle vi isf bara träna lite grunder men helt klart intressant 
#1 Ja men lite grunder går ju bra det med. Man behöver ju inte köra alla hinder om man har en liten valpis.
Men jag tänkte man kunde bygga upp en bana och tävla, och så fick vinnarhunden nåt slags pris. Hehe. Jag har bara funderat en stund på det, men utvecka gärna min idé om ni har något mer förslag!
Men som sagt har jag en pappefjott, så det blir bara liksom kul-träning (:
Jag är på! Typ som träningstävlingar tänker du då? om man vill köra flera träffar så skulle man ju kunna göra så att man kör "vanlig" träning och hjälper varandra och ger tips tre ggr i rad och sedan träningstävling den 4e gången eller så :) men då blir det kanske för seriöst hehehehhh…. men kul grej iaf!
Jag är intresserad! Gillar Mickvors idé. :)
Medarbetare på Australian shepherd
Bloggar om hunderiet
#3 Japp, eller det är ju valfritt om man vill vara med och tävla men det är träningstävling jag menar.
Tänkte att det kunde vara kul att träna tillsammans helt enkelt =)
Putt! Vill gärna ha ett datum bestämt så tidigt som möjligt.