Fastnat
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Vi var ute en stund och Athos var ensam hemma. När jag kom hem hade han fastnat med huvudet i ett mjölkpaket, och jag fick dra loss det. Jag blev så chockad att jag började skratta, men jag blev väldigt rädd. Nu är han blöt om nosen, men verkar må bra.
Nästa gång ska jag inte vika in kanterna, och jag vill varna er för att lämna era hundar ensamma med kartonger de kan fastna i.

Oj, ja mjölkpaket är ju inte det första man tänker på som fara i hemmet, så tack för varningen!
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Men snutten då…
Tack för varningen!
Jag trodde inte heller att det skulle vara någon fara, har ju lämnat honom med mjölkpaket förut. Men den här gången var det helt öppnat, och sen var kanterna invikna, så när han stuckit in huvudet kunde han inte komma loss. Nästa gång blir det inga vikna kanter, eller bara en liten öppning.
(Hur kan man gömma godis i mjölkpaket?)
#3 Så länge det är liten öppning på mjölkpaketet så går det ju bra att gömma godis därinne.
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
#4 Jo, men mamma brukar riva upp så att det är helt öppet, och hur gör man då?
#5 Du lägger in godisarna i hålet som du hällt mjölk ur.
#5 Använd inte ett mjölkpaket som är helt öppet då. Be din mamma låta ett mjölkpaket vara så att du kan använda det för att gömma godis i?
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
#7 Jag säger ju åt henne, och en del får vara oupprivna. Men hon lyssnar ju inte alltid