Godnatt och godmorgon!
Nu sitter jag här alldeles ensam, det ekar av tomhet. Jag funderar vart är alla nattmänniskor
Japp ni sover väl och det borde väl jag också…lägger mig på soffan så kanske jag blir trött.
Nattinatt och godmorgon alla mina vänner :)

Natti natti Lotta. Hoppas du somnar och sover sött.
Själv ska jag strax sätta mig och peta ihop ett par artiklar igen. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
GODMORGON alla sjusovare :-)))))))
Godmorgon, eller nå't!
Slängde mig i sängen efter jobbet och vaknade för en stund sedan. Gäsp!!
Börjar inte jobba förrän måndag kväll. Gott!!
Gokväll!! 
Vad skönt Kerstin med långhelg, då kan vi sätte igång att få ihop lite bulgarister 
godmiddag, idag är det fullt upp med tvätt.. ska diska o städa lite me, men måste ju sitta här en stund också hehe =)
Mmmm, jag ska bara testköra de prover jag har fått hem.
Ska sätta några på att fixa lite kaffe. Få se hur det går.
men det är returrätt på dem.
returrätt på bulgarister?? =)
Det var någon (säger inte vem
) som tyckte vi skulle beställa II-sortering!
Herregud!!!
haha okej.. då kanske d e lite skavanker på endel då =D
Godkväll? :P
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Jag har fått med en hel container med reservdelar.
Kerstin vad du är rapp..vart fick du grejerna,var det på svarta marknaden?
haha va bra då kan ni ju laga dom som e lite trasiga =D
Schh Lotta. Ryska maffian är inte att leka med. Men billigt var det.
Uppsss ska tiga..dom grabbarna är inte att leka med har jag hört. Men skulle dom komma så skyller vi på snorisarna 
JA!!!!
jaha så nu ska vi få skuld för nått vi inte gjort.. bannade tantisar =D
Nä, men ni tänker göra nå't, så dä så!
nehe d e ni som smugglar bulgarister o gömmer öl överallt =)
Vadå inte gjort…det räcker med att vi säger att det är så 
haha som om d skulle räcka.. d tror inte ja =D
Määä hur ska dom kunna veta det 
d ser dom på er skulle jag tro.. =D eller så skvallrar jag =P
Tssss vi som har sånt pokerface, skulle inte tro det
Därimot ni snorisar ser alltid skyldiga ut 
haha tror nog att d e tvärtom =D
Vi är visa det har jag hört nån stanns 
skulle ni va visa? hahaha
Alla burgisar säger det, å då har de ändå inte fått smaka på ölen än.
Natti natti!
ni e då knasig.. natti natti
Jag måste vända min dygnsrytm…
ajdå freja är det så illa… min man är likadan och det värsta är att han fattar inte att han inte är pur ung längre, så han är dö trött på helgerna, bara för att han sitter uppe halva nätterna i veckorna, själv är jag alltid i säng i någorlunda tid… måste för jag är uppe och går minst 4 ggr per natt, annars skulle jag aldrig orka vara vaken på dagarna ;-)…men men allt går med lite vilja det brukar vara jobbigt de första nätterna ;-)…
godmorgon, jag måste nog också vända på dygnet… =)
Lena, jag vill helst komma i säng 22 eller nåt så jag kan gå upp vid 8. :) Det är perfekt! Nu har jag sovit till 10 på dagarna…känns inte bra.
Freja, ja det är ca den tiden jag brukar hålla, men sedan är det olika på hur mycket jag måste vanka på natten, är det riktigt mycket så brukar jag strunta i att somna om vid 05-06 på morgonen, men det går rätt bra ändå på dagen då, och det beror ju på att man sköter sitt säng gående annars liksom, haha jag minns inte ens när jag sov till tio en morgon, måste ju kännas som att man sover bort halva förmiddagen kan jag tro ;-).
Hörrni brudar i morse vaknade jag 5…blä vad jag var trött, men det gick inte att somna om för taket slog tack vara stormen. Jag är så less på stormar och kyla 
va jobbigt d låter Lotta.. hoppas att d snart bli vindstilla o lite värme hos er.. =)
Tack Malin…du får hålla tummarna att vi får sol och värme snart annars rostar jag ihop =)
d ska jag göra =D
Ja, nu ska vi se om jag kommer i säng före 01.00…
skulle gått o lagt mig för ett tag sen… men måste upp i sängen innan 1 iaf.. ska ju upp kl 7 imorrn..