Hundar iFokus

Hundar

Etikettbilder-och-filmer
Läst 2966 ggr
[Airo]
0

Aftonstjärnas Calligena , "Delta"

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tänkte skapa en tråd som jag kan lägga upp bilder på min lilla rottweiler valp som flyttade hit i lördags . Glad

Hon kommer från en stor rottweiler uppfödare och jag hjälper henne med hemsidan att uppdatera och fixa layouten .

Vi har två vuxna rottweilers med , en tik på 18 månader den 22e och en kastrerad & kuperad hane på 2 år (kuperad p.g.a diskbrosk i svansen) och dom går jätte bra ihop . Glad

Arrack , som hanen heter , har "valt" min mamma , Samba , som tiken heter , har "valt" min pappa och lilla Delta har "valt" mig på bara 2 dagar . Glad Är så glad då det var tänkt att hon skulle vara min lilla plutt !

[Airo]
0

Hon är född den 17 juni 2011 . Glad

[Airo]
0

Lilltjejen och jag . Kyss

[Airo]
0

[Airo]
0

Bilden blev lite ljus p.g.a att jag använde rörelse , hon är inte så blek i verkligheten utan har mycket rödare och finare färg . Men jag tycker bilden är så charmig så den får en chans ! Flört

[Airo]
0

[Airo]
0

Chilli10
0

Så söt hon är :)

[Airo]
0

#7 Ja , hon är väldans söt . Kyss

Sophie&Segra
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Amen herregud, det borde va olagligt o va sådär söt!

Så himlans gullig Kyss

Mvh, Sophie www.teamsegra.wordpress.com
Sajtvärd på Brukshundraser & medarbetare på Problemhundar.

[Forest]
0

Stort grattis det var mig en söt liten tjej du skaffat Kyss Himmla trevlig o se lite söta valpbilder hoppas du tar mer kort så vi får följa denna lita godisbit Glad

[Airo]
0

#9 & #10 Tack ! Hon är så himla charmig ! Kyss

Jadå , helt klart att nya bilder kommer upp varje vecka ! Jag älskar att fota så blir antagligen bilder varje dag !

Vi gick den korta slingan med henne idag så att hon inte ska bli allt för hemmastadd , hon var väldigt duktig för hon gick bredvid mig hela tiden , även om min mamma och pappa var med också . Glad Så nu är vi 100% säkra på att hon har valt mig !

Min pappa lyfte upp henne varje gång hon satte sig också , och när han bar henne så skulle hon bara hålla koll på mig , så hon höll på att vrida och vända sig i pappas famn för att ha ögonen på mig , väldigt kul då jag alltid har velat ha en egen hund . Glad

Ska gå på valpkurs med henne när hon blivit lite äldre också !

Vi ska gå den korta slingan varje kväll då hon tyckte det var extremt kul ! Så kan hon slappna av bättre på kvällarna också när hon ska sova . Glad

Noa-Nisse
0

nej va söööt ^^

Medarbetare på Hundar.ifokus

[Airo]
0

#12 Haha , ja . Hon har sitt charmiga utseende . Flört

ahlbergaren
0

ÅH! :) vilken sötis

[Airo]
0

#14 Tack ! Glad

[Asta]
0

Jättegullig! De växer så fort så det gäller att ta många bilder.

[Airo]
0

#16 Jo visst gör de !

Om de bara kunde vara såhär små och söta jämt .. Flört

[Asta]
0

Liten och söt OK, men det finns allt bitar av valpperioden som fick gå över fort. Vi har en på tre occh halv månad här hemma.

[Airo]
0

#18 Jo jo , men jag menar bara storleksmässigt , haha .

[Asta]
0

Ja just det fick gärna vara lite längre

[Forest]
0

Ja valpar är bara för söta Kyss Men jag gillar när man ser sen en hund itne denna gulliga bara utan när de är vid 8 mån brukar jag tycka de är så otroligt fina de blir vackrare o vackrare ju äldre dom blir o får dom grå nos ser man klart o tydligt en förstångdig hund Cool  Så igentligen gillar jag mer vuxna hundar bara att det är sött med små bäbisar Flört

Loveradio
0

Men så himla söt och charmig! :) Funderar på Rottweiler som nästa hund. Underbar ras!

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

[Airo]
0

#21 Jo , det är ju klart . Flört

#22 haha , hon är charmig ja , vi får höra det ofta här hemma . Glad Ja , det är nog den underbaraste rasen vi har haft , och vi har haft Schäfer och Storpudel tidigare ..

[4paws]
0

mina vovvar har nyss fåtten rottis valp till kompis :D jan är 3 månader nu och skitstor :D:D

visserligen blir han mer omkullsprungen när dem leker, men han älsakr det ändå, ska bli kul att se hur det blir när han vuxit om evoca :P

[Airo]
0

#24 Haha , aw . Tungan ute

Heter hunden Jan ? Tungan ute

[4paws]
0

25# nej han heter gizmo

[nadvard]
0

Gud så söt!Glad

Loveradio
0

#25 Hahaha Jan :P det måste jag nästan döpa nästa hund till ;)

[Airo]
0

#27 Hon är söt ja !

#28 Haha ! Jag trodde hunden hette det eftersom att det stod jan ..

En bild på mig och lilltjejen , dock tagen med camen på datorn , så lite dålig bild .. Glad

Loveradio
0

#29 Haha jo det trodde jag också

Fin bild :)

Ankilika
0

Sicken sötnos :) har du tävlinngsplaner för henne? Vilka är hon Undan och Efter?

Har själv en 13 månaders hemma :)

[Ronon-m]
0

Åmen guud va söt. Hehe inte okej att du lägger in bilder på henne! Man bilr ju bara mer valpgalen än vad man redan är Skrattande

[Airo]
0

#31 Visst är hon söt ! Tävlingsplaner har jag allt , hon ska ställas på de flesta utställningar . Våran äldsta tik är utställd också och har vunnit iprincip varje gång och fått 2 CK . Glad

E. Yanez V H Edelstein
U. Aftonstjärna's Orchide

Hanen är från italien , uppfödaren åkte dit för att para . Dock är mamman död då hon dog när valparna var något dygn p.g.a att dendumma veterinären hade glömt en moderkaka i henne ..

#32 Haha ! Skrattande

Ankilika
0

#33 Okej :)

Chilli10
0

#33 Oj, vad tråkigt att hon dog :(

Med vår första rottis var pappa på Rottweiler SM eller liknande, det var iaf bara rottisar där. Himla häftig upplevelse! Vill jag göra ngn gång :)
Dessutom kom vår underbaring bra till, och kullen blev bästa kull typ.
kommer inte riktigt ihåg, var så länge sen :P

[Airo]
0

Lite nya bilder på lillskruttan nu då ! Kyss

[Airo]
0

Kyss

[Airo]
0

Kyss

[Airo]
0

Flört

Chilli10
0
Karmatarerskanise
0

Så söt :D

[Sniff]
0

Rottweilervalpar är så söta! Och inte blir de fulare när de växer upp heller… Snarare tvärtomSkrattande