Aftonstjärnas Calligena , "Delta"
Tänkte skapa en tråd som jag kan lägga upp bilder på min lilla rottweiler valp som flyttade hit i lördags . 
Hon kommer från en stor rottweiler uppfödare och jag hjälper henne med hemsidan att uppdatera och fixa layouten .
Vi har två vuxna rottweilers med , en tik på 18 månader den 22e och en kastrerad & kuperad hane på 2 år (kuperad p.g.a diskbrosk i svansen) och dom går jätte bra ihop . 
Arrack , som hanen heter , har "valt" min mamma , Samba , som tiken heter , har "valt" min pappa och lilla Delta har "valt" mig på bara 2 dagar .
Är så glad då det var tänkt att hon skulle vara min lilla plutt !
Så söt hon är :)
Mvh Maria - Medarbetare på Bullhundar iFokus.
Blogg om Chilli & Prince Weightpull-träning.
#7 Ja , hon är väldans söt . 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Amen herregud, det borde va olagligt o va sådär söt!
Så himlans gullig 
Mvh, Sophie www.teamsegra.wordpress.com
Sajtvärd på Brukshundraser & medarbetare på Problemhundar.
Stort grattis det var mig en söt liten tjej du skaffat
Himmla trevlig o se lite söta valpbilder hoppas du tar mer kort så vi får följa denna lita godisbit 
#9 & #10 Tack ! Hon är så himla charmig ! 
Jadå , helt klart att nya bilder kommer upp varje vecka ! Jag älskar att fota så blir antagligen bilder varje dag !
Vi gick den korta slingan med henne idag så att hon inte ska bli allt för hemmastadd , hon var väldigt duktig för hon gick bredvid mig hela tiden , även om min mamma och pappa var med också .
Så nu är vi 100% säkra på att hon har valt mig !
Min pappa lyfte upp henne varje gång hon satte sig också , och när han bar henne så skulle hon bara hålla koll på mig , så hon höll på att vrida och vända sig i pappas famn för att ha ögonen på mig , väldigt kul då jag alltid har velat ha en egen hund . 
Ska gå på valpkurs med henne när hon blivit lite äldre också !
Vi ska gå den korta slingan varje kväll då hon tyckte det var extremt kul ! Så kan hon slappna av bättre på kvällarna också när hon ska sova . 
nej va söööt ^^
Medarbetare på Hundar.ifokus
#12 Haha , ja . Hon har sitt charmiga utseende . 
ÅH! :) vilken sötis
Mvh Linda! :)
www.valldes.bloggplatsen.se
#14 Tack ! 
Jättegullig! De växer så fort så det gäller att ta många bilder.
#16 Jo visst gör de !
Om de bara kunde vara såhär små och söta jämt .. 
Liten och söt OK, men det finns allt bitar av valpperioden som fick gå över fort. Vi har en på tre occh halv månad här hemma.
#18 Jo jo , men jag menar bara storleksmässigt , haha .
Ja just det fick gärna vara lite längre
Ja valpar är bara för söta
Men jag gillar när man ser sen en hund itne denna gulliga bara utan när de är vid 8 mån brukar jag tycka de är så otroligt fina de blir vackrare o vackrare ju äldre dom blir o får dom grå nos ser man klart o tydligt en förstångdig hund
Så igentligen gillar jag mer vuxna hundar bara att det är sött med små bäbisar 
Men så himla söt och charmig! :) Funderar på Rottweiler som nästa hund. Underbar ras!
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
#21 Jo , det är ju klart . 
#22 haha , hon är charmig ja , vi får höra det ofta här hemma .
Ja , det är nog den underbaraste rasen vi har haft , och vi har haft Schäfer och Storpudel tidigare ..
mina vovvar har nyss fåtten rottis valp till kompis :D jan är 3 månader nu och skitstor :D:D
visserligen blir han mer omkullsprungen när dem leker, men han älsakr det ändå, ska bli kul att se hur det blir när han vuxit om evoca :P
#24 Haha , aw . 
Heter hunden Jan ? 
25# nej han heter gizmo
Gud så söt!
#25 Hahaha Jan :P det måste jag nästan döpa nästa hund till ;)
#29 Haha jo det trodde jag också
Fin bild :)
Sicken sötnos :) har du tävlinngsplaner för henne? Vilka är hon Undan och Efter?
Har själv en 13 månaders hemma :)
Åmen guud va söt. Hehe inte okej att du lägger in bilder på henne! Man bilr ju bara mer valpgalen än vad man redan är 
#31 Visst är hon söt ! Tävlingsplaner har jag allt , hon ska ställas på de flesta utställningar . Våran äldsta tik är utställd också och har vunnit iprincip varje gång och fått 2 CK . 
E. Yanez V H Edelstein
U. Aftonstjärna's Orchide
Hanen är från italien , uppfödaren åkte dit för att para . Dock är mamman död då hon dog när valparna var något dygn p.g.a att dendumma veterinären hade glömt en moderkaka i henne ..
#32 Haha ! 
#33 Okej :)
#33 Oj, vad tråkigt att hon dog :(
Med vår första rottis var pappa på Rottweiler SM eller liknande, det var iaf bara rottisar där. Himla häftig upplevelse! Vill jag göra ngn gång :)
Dessutom kom vår underbaring bra till, och kullen blev bästa kull typ.
kommer inte riktigt ihåg, var så länge sen :P
Supersöt!!
Så söt :D
Rottweilervalpar är så söta! Och inte blir de fulare när de växer upp heller… Snarare tvärtom