Hundar iFokus

Hundar

Etikettoff-topic
Läst 392 ggr
Faxlin
0

OT. Sov gott mina vänner

Hoppas ni alla sover gott nu. Och passa på att njuta av den kommande söndagen med era fyrbenta vänner.

Sov gott allihopa. ;-)

Kramis Åsa

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

lena1
0

GODMORGON!

Det hoppas jag att du också har gjort ;-), själv hade jag så ont vid 05,00 att det inte var någon mening med att ligga kvar i sängen, men men man har ju vanan inne ;-)

Malin-A
0

Godmorgon.. nu har jag vaknat.. d regnar ute =/

lena1
0

jasså här är det ömsom sol och mulet, men min och snoddens kyla fortfarande så jag ska nog ut och cykla med snodd idag, eftersom han hade en sååå jobbig förmiddag igår hehe…

Malin-A
0

inatt när vi va ute så tänkte jag på dig lena för d va frost ute.. jag frös som bara den men tänkte att här hade lena trivts hehe =D

lena1
0

hahaha vad skoj, jag sov med fönstret öppet och min man höll på att frysa ihjäl, men två duntäcken gjorde att han kunde somna sedan ändå hehehe…

Malin-A
0

men d e rätt skönt att ha det svalt i sovrummet o varma täcken =)

lena1
0

ja han sov som en stock sedan ;-), själv vill jag ha det så kallt som möjligt och ett täcke, jag sover bäst då, när jag väl sover alltså hahaha…

Malin-A
0

jobbigt d måste va o vakna tiott som tätt, jag kan lätt sova 10 timmar i streck =)

lena1
0

visst har man riktiga skov av trötthet ibland, men man lär sig leva med det för det mesta ;-), haha sova 10 timmar! då skulle jag se ut som en 175 årig tant när jag vaknade sedan haha, fast min man klarar lätt av det ;-)…

Lotta
0

Håller med dig som vanligt Lena, är man van att vakna med värk flera gånger per natt så blir man van på nått konstigt sett. men ibland blir det bara för mycket, och då skulle jag kunna sova bort hela dagen sittande =)

lena1
0

ja just precis lotta så är det, föressten var har du hållit hus?, är allt väl med dig?…

Lotta
0

Lite jobbig helg…har sovit dåligt för värken och varit nästan dö på dagarna, också är man ju så där knäpp så man känner att man måste lägga den ork man har på karln Oskyldig Men nu börjar det kännas bättre tack och lov :))

Malin-A
0

skönt o höra Lotta, du har vart sååå saknad =)

lena1
0

haha vad skönt att du är på bättrings vägen, här fick karln jobba i helgen för Snodden är ny badad och fräch hehe…han hade en jobbig dag ska du veta hehehe…

Lotta
0

Tack Malin…det känns skönt att veta =)

Min hade det inte så lätt heller, en grinig tant…och på det skulle han bygga trall som jag skulle ha hjälpt till med. Men det gick inte hur mycket jag en ville =))