Hundar iFokus

Hundar

Etikettoff-topic
Läst 772 ggr
Malin-A
0

O.T.. Vart är alla ikväll?

d  e dött härute ju.. vart e alla??

AnneN
0

Jag e ju här =)

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

[helenal]
0

jag e här.. kom precis hem från jobbet:) va ska du göra nu i helgen då?

Malin-A
0

ok.. imorrn e d ju kattutställning hela dan o idag har ja slappat, på söndag blir d nog lugnt också… ni då?

AnneN
0

urk på söndag har vi tvättdag =/ nödvändigt ont då man inte e så snuskigt rik att man kan kasta de kläder man använt och köpa nya

_**/Mvh Anne

Malin-A
0

vi hade tvättid igår o d e bara såååå jobbigt, önskar man hade lite större så man fick plats me en liten tvättmaskin i badrummet, men icke, man får vacker sätta upp sig på en tid o tvätta för hand om d krisar sig =/

AnneN
0

mmmm, vet precis vad du menar

_**/Mvh Anne

ciss
0

De flesta är nog i sin säng .. XD

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Malin-A
0

o jag har vart rastlös så nu har ja diskat,plockat av bordet,skurat i badrummet o små plockat lite..  haha folk lär ju tro man går på nått om dom sett en, stor städa mitt i natten =D

[helenal]
0

hhhahaa men d e eju skönt att stiga upp på morgonn utan att städa:P I natt va jag på en salsaklubb och dansade:D

Malin-A
0

oh va roligt d lät, fast jag kan inte dansa salsa.. =/

[helenal]
0

hahaha tror du jag kunde eller:P Doris min kompis som kommer från Cuba lärde mej snabbt några moves på förfesten:P Men de gick bra faktiskt. Dansade från ett till fem!

Malin-A
0

d e så kul o dansa… men salsa e inte d lite skak på rumpan dans typ hehe =D

lena1
0

salsa är det mycket höfter i, och det är stört kul, jag var en dansare innan rygg skadan ;-)

Malin-A
0

okej.. jag skulle faktiskt kunna tänka mig o börja dansa, bra träning plus att det är stört kul =)

kerstinjoh
0

Julgardinerna då??Oskyldig

lena1
0

Jaa malin det rekommenderar jag varmt, för det är så kul, det var stor sorg då jag insåg att jag aldrig mera skulle klara av det, det första åren,men nu har jag accepterat det ;-)

Malin-A
0

synd att du inte klarar det men bra att du accepterat iaf.. =) 

'nemen Kerstin hej! hur har du haft det i helgen? Lotta har varit försvunnen sen två dagar tillbaks, ingen aning om vart hon tagit vägen =/

julgardinerna är redan borta nu =)

kerstinjoh
0

Lottisen har fullt upp! Hemlis

Vi har haft det gott i helgen, särskilt Alfons som knappt varit inomhus. Vi har inte gjort det vi tänkte, utan bara latat oss. Ätit gott, suttit ute i solen o myst.

Malin-A
0

oh d låter som en härlig helg ni haft.. har du pratat me Lotta?

[helenal]
0

hehe jo mkt höfter å rumpa kan ja lova;)

Lotta
0

Åhhh det är så skönt att vara saknad…har varit lite dålig i helgen, men nu är jag tillbaka. Nu ska jag bara äta sedan ska jag komma ut och vara trevliga med er igen, har saknat er jättemycket =)