Taste of the Wild - frågor
Har era hundar testat det? Hur blev resultat?
Min hund äter det nu. Hon äter den sorten med fågel (anka och andra fåglar). Det finns även en sort med vilt (rådjur och liknande) och en sort med fisk.
Tidigare fick min vovve Orijen och det dög väl för min finsmakare ^^ TOTW är inte mycket godare, men hon gillar det mer än andra foder precis som hon gjorde med Orijen.
Jag letade efter ett foder som jag skulle kunna ge mindre av eftersom min hund inte äter så mycket och som dessutom inte innehåller spannmål. Dessutom blir det billigare än Orijen vilket bara är positivt.
Min tik har ätit detta foder i ca 1 månad, lite mer och hon mår jättebra på det. Håller ett fint hull trots matkinkighet, har fin och glansig päls och är pigg och kry :)
Inget har förändrats efter foderbytet, när hon åt billigare foder med spannmål höll hon inte vikten, var tvungen att äta stora mängder vilket gjorde att hon inte fick i sig lika mycket mat eftersom hon äter så lite. Dessutom så hade hon inte alls lika fin päls som hon har nu när hon äter TOTW.

Jag ger Orijen nu men en av tikar har reagerat på den med bölder/klåda så vi får byta. Jag köpte den med vilt idag - den enda de hade på djuraffär - men skulle det funka så köper vi andra sorter också
Alla sorter finns på foderbilen, där beställer jag ifrån!

Jag såg att de hade alla sorter men samtidigt väntar jag på retursedel från de, så jag kan retunera orijen och få pengar - köpa TTOW om det hade funkat för oss :) Sen var det billigare och snabbare att köpa på plats än att frakta från stockholm :) men skulle det passa mina tikar så beställer vi från foderbilen