Foderallergi!
Hej!
Min tibetanska terrier tik har misstänkt foder allergi så nu ska jag testa royal canin hyper allergic och hon har testat det i ca en månad och jag ska testa i ca 3 månader för att se att det verkligen är det. Hon har alltid varit kräsen med det är jag som skämt bort henne men när det gäller foder så har hon alltid helst ätit dom billigare fodrerna misstänker att det är mera smak men detta foder absolut älskar hon. När provperioden är slut så undrar jag om ni tycker att jag ska byta till ett annat bra foder eller om jag ska fortsätta med fodret jag ger nu
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Du ska kort och gott ge det fodret din hund mår Bra av!
Och om det är RC Hypoallergenic (Som min foderkänsliga hund inte tål) eller något annat.. Är ju faktiskt lite skitisamma :)
Mvh, Sophie www.teamsegra.wordpress.com
Sajtvärd på Brukshundraser & medarbetare på Problemhundar.
kan annars rek Orijen beror vissligen vad din hund inte tål? Men har för mig att det är majs i just det fodret du ska ge/ger? Det tålde inte min hund utan det hjälte ett tag sen var det kört igen orijen funka och var ätbart med :)
Hej igen! Ger min hund rc allergifoder då man misstänker foderallergi undrar en sak ni som ger era hundar rc allergifoder finns det i "burkmat" min lilla vovve har alltid varit glad för blötmat
3 jag vet inte alls vad blötmat innehåller? det finns även färskfoder men som sagt vad är det inte din hund tål? Majs är ofta en ingridiens som ingår i foder o har förmig att den även finns i rc allergifoder med?! massor med hundar som inte tål sädeslag tål inte heller majs därmed kallar jag det inte allergifoder OM det innehåller majs.