Hundar iFokus

Hundar

Etikett: media
Läst 1831 ggr
Noa-Nisse
0

Avliva samma hund två gånger

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Det mest hemska en djurägare kan få behöva göra är ju att avliva sitt djur. Men vad gör man om avlivningen misslyckas?

Titta på klippet

(OBS, inga farliga bilder i klippet)

Vad tror ni har hänt? har veterinären tagit förlite insomningsmedel eller kan det helt enkelt bara ha varit ett "mirakel"?

Medarbetare på Hundar.ifokus

Loveradio
0

Usch vad hemskt! :/ precis som han sa, tänk om hunden hade blivit begravd levande eller kremerad och bränd levande.

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

Karmatarerskanise
0

Sånt vill man ju inte tro kan hända Gråter

Eywa
0

Nej, usch! Fy vad hemskt!

AnneN
0

För lite medel, fel medel eller stuckit fel så det inte gått ut i blodet och där med inte tagits upp ordentligt i kroppen utan bara hamnat under huden.

Hemskt är det i vilket fall som helst och den veterinären borde få en anmälan på sig pga slarv!

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

lilli-l
0

Usch, säger jag bara! och jag som alltid varit orolig, efter att vi avlivat våra bästa familjemedlemmar, att dom ska vakna upp och inte vara döda!

När vi avlivade vår hund för ett par år sedan, sa jag till gubben, att kan vi inte låta honom ligga i garaget över natten och begrava honom dagen efter, ifall han skulle vakna upp!

Men min gubbe ville gräva ner honom på en gång och jag hade sådan ångest efter detRynkar på näsan

Han sa: finns ingen möjlighet att dom vaknar igenFörvånad

Jag ska visa honom det här klippet!

Nästa djur..blir dagen efter..så man slipper gå och tänka och ha ångest!Gråter

Carpe Diem….Fånga dagen