Hundar iFokus

Hundar

Etiketthundsport-och-aktiviteter
Läst 1740 ggr
[Ronon-m]
0

Jippi !!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag drog Ozzi mer än han någonsin gjort på wp träningen. Min lilla 11 kilos prins drog hela 18 kg kedja. Och det var ingen kort bit han drog den heller, säkert runt 20 meter. Och han gjorde det gång på gång. Vi körde en bana där vi kopplade på kedjor när vi kommit fram till olika konor. Vi hörde den 4 ggr. Efter det körde vi vagn. Och även där var han jätte duktig! Han hade verkligen kamplusten idag och kämpade som bara den! Det var verkligen jätte roligt! Även förra veckan var han jätte träningsvillig och kämpade på som bara den. Han är sååå duktig mitt lilla hjärta! :)

jollycox
0

Så roligt när det går frammåt. WP verkar vara kul träning, kan man göra det med vilken ras som helst?

"Weather forecast for tonight: dark." ~ George Carlin

[Ronon-m]
0

Ja verkligen jätte kul! Japp det går med vilken ras som helst :)

Gluskap
0

Härligt att se att fler och fler får upp ögonen för wp och förstår att det inte är en sport för endst en hundtyp!

Man kan köra wp med vilken hund som hellst, sålänge man anpassar träningen efter vad man har för hund :)

Noa-Nisse
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Härligt :D han ser jättesöt ut på bilden, som att han tar i med alla krafter han har i hela kroppen ^^

Medarbetare på Hundar.ifokus

[Ronon-m]
0

#3 ja precis! Jag har kört med Ozzi i 5 månader och ser fler och fler hundar av olika raser som kommer in i gruppen. Det är roligt att se!

#4 Tackar! Ja det gör han verkligen också! :D

Naiz
0

härlig bild :) och kul att det går frmåt :)

BandiitQueen
0

Åh det här verkar jätte intressant :) Finns det något forum eller likande där man kan finna mer info om detta?
Och kan det gå med en DP på 6år och börja? :O

^_^ / Martiina

thilda-
0

[Ronon-m]
0

#6 Ja verkligen! :)

#7 Ja absolut! Det går en Dvärgpincher i gruppen som jag går i. Han är helt grym så ja det går absolut :)

BandiitQueen
0

#9 Åh intressant!! Ska titta upp det och se om det kan finnas något sånt här i närheten som man kan testa på och se om han gillar de ^^

^_^ / Martiina

[MaestroNestor]
0

Jag gillar verkligen bilden. Han ser helt fokuserad ut på det:) Jättesnygg klippning med!

[Ronon-m]
0

#11 Det gör jag också! Min absoluta favoritbild på honom när han tränar. Åh tack så mycket, tycker han passar bra i den :)