Hundar iFokus

Hundar

Etiketthundsport-och-aktiviteter
Läst 1691 ggr
[Highonbluetomorrows]
0

Hundens dag i Malmö 6-7 Aug

Är det någon som ska dit eller som har mer info? För er som inte vet vad det är går en del information att läsa på http://www.sydskanskakennelklubben.se/ under fliken "Hundens dag/W C fälttävlan".

Kostar inträdet något? Får man komma dit utan hund?

Har ni varit där, och vad tyckte ni i så fall om det?

Ska ni dit i år :)?

Karmatarerskanise
0

Hittar tyvärr ingen annan information. Har aldrig varit där, men jag hoppas någon här inne kan hjälpa dig Glad

[Highonbluetomorrows]
0

Anmärkningsvärt hur "anonymt" detta event är! Kanske får kolla lokaltidningen i stället och se om det framkommer något där..

Emel
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Tycker inte det är så mycket att hänga i granen.

Självklart får man gå dit utan hund och det kostar inget. Brukar vara lite olika uppvisningar och tävlingar.

Hallå! ibland tror folk att mina inlägg inte är seriösa. Det är seriösa inlägg, skulle inte driva med er. Kram

jahadu
0

Det är väl i samband med malmö city horseshow? Dom brukar ha kaninhoppning och hundaktiviteter där också

[Highonbluetomorrows]
0

#3, personligen vill jag enbart dit för att jag är i hundköpstankar och läste att olika raser kommer "representeras" där. Bra tillfälle att se en del raser som man kanske inte träffat innan, samt att utbilda min hundokunniga sambo :).

jahadu
0

dom har inte sådär jättemycket för hundar där, någon tävling brukar det var och några få raser har små montrar, där brukar inte finnas jättemycket saker att köpa till hunden heller. Men det kanske blir annorlunda i år, det vet man aldrig =)