Låt mig få presentera...

nämen titta vilken söting!! =))
är ju bara en socker topp!! =))
Ska du kurs med henne?
lycka till!! =)
ne sicken söting du har där.. =)
Ahhhhh…vilken sötis
åhhh vilken sötis, jag förstår att du är glad nu :-), pussa på henne från mig ;-)
Så gullig :)
Åååhh, den nya lilla bebben!! :D Gud så söööt! :D Vill också ha en Westie. :)
Hon är bedårande, det har gått jättebra! Hon gnydde lite första kvällen när vi gick upp och la oss, men inte alls som vår förra hund (hon skrek hela natten och det slutade med att hon var prydligt installerad i vår dubbelsäng!).
Jag glömmer bort ibland hur liten hon är, så jag gick en liten sväng med henne efter ner i skogsbrynet. Rätt som det var hörde jag hur hon gläfste bakom mig och då hade hon gått ner i en liten liten grop och kom inte upp!
Det känns så underbart bra 
Grattis till sötnosen :D
**MVH Cerrolyn

Sajberlena, det finns en tråd för misslyckade foton ;) Släng upp i den..
Grattis till lurvetussen :D
*asg*
Jaaa, hur mycket utrymme får man där? Jag kan lätt krascha hela sajten med alla mina "foton" känns det som!!! 

Haha det är bara att ösa på med foton.. :)
Berätta mer, visa mer bilder! Vi vill också dela glädjen med en ny valpis. :)
men vilken sötis!! dem har så gosig och hel vit päls:) sen blir de trim:P Hon har väldigt vacker ansikte!!får hon sova i sängen me er?
*återkommer och svarar och berättar, ska bara torka en pöl, limma ihop mina gympaskor, sopa ihop en söndertuggad toarulle och försöka förmå katterna att flytta hem igen
*
hehhe e de så farligt;) hehe hon e en buse!
*ASG* Valpägare….stackars katter, tala om för dom att det är en övergående fas. Jag hade ju tvärsom Skorpan var 2,5 när Doris kom hem…snacka om att små katter kan låta..Skorpan var dörädd för den lilla i flera veckor *ASG*
Oh, vilken sötnos!! Inte alltid lätt att plåta valpar. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Ojojoj så gullig hon är din lilla valpis. Kan förstå att det inte är så lätt att fånga henne på bild. Hon har väl fullt upp med att undersöka allt. "ler" Lycka till !