Hundar iFokus

Hundar

Etikettoff-topic
Läst 442 ggr
kerstinjoh
0

Rosor i stora fång!!

Så många rosor jag orkar bära till alla underbara "snorisar" jag har träffat här inne.

Ni unga tjejer som har fått mig att skratta så mycket. Fått mig att tänka efter.

Ni har lärt mig en hel del och det tackar jag er för!

Jag tycker om "mina" snorisar. Mycket!!

Lotta
0

Määä…. oss tantisar då??? =)

lena1
0

vi kanske är för gamla lottaFörvånadFundersamSkrattande

kerstinjoh
0

Klart att ni ska ha en massa rosor också! Vad vore HiF utan er vishet?Fundersam

Jag tänkte mest på att många av våra snorisar inte alltid mår så bra. Å det vill vi ju att de ska göra!

Malin-A
0

oh tack Kerstin, va gullig du e.. ja ni tantisar ska ha ett stort fång med rosor också för att ni är så gulliga o stöttar o hjälper o man kan alltid prata med er om d skulle va nått.. kram till er =)

Wikstr_m
0

Åh, men varför inte tulpaner? tulipaner är också fina blommor :) hihi, tack kerstin

kerstinjoh
0

En bukett med vilda sommarblommor!!!!!

Finns det något finare? Jag är en ivrig blomplockare! hade med mig lite vitsippor till jobbet häromdagen. jag o Alfons hittar alltid något då vi är ute.

Alex
0

Oh, tack Kerstin! Helt klart är alla tantisar också värda alla blommor som går att hitta. :)

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

lena1
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

tack kerstin! jag förstod under-meningen med ditt inlägg ändå :-))),här kommer blommor till er alla både tantisar och snorisar ;-)

kerstinjoh
0

OK, ger mig. Vi är bäst o ska ALLA ha blommor!

zeretki
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Älskar blommor! :D

Lotta
0

Jag gillar mina snorisar jättemycket…skulle då rakt inte vilja vara utan dom =))) Hehe och jag förstog också vad du menade, men du känner ju mig Oskyldig

Jag älskar tulpaner…brukar tvinga Jonny att köpa till helgerna. Bästa sättet är att vara sur på kvällen, då får han lite skuldkänslor Flört

lena1
0

lotta,ja det gör jag med, dom har ju så fina färger :-))

kerstinjoh
0

Aha, det kanske jag ska pröva?

Min make brukar säga; jag tänkte köpa blommor till dig!

Antagligen har han läst någonstans att det är tanken som räknas!Fundersam

Faxlin
0

haha, det är tanken som räknas. hihi

Jaja, bara jag som inte tycker om tulpaner? Jag hatar dem faktiskt, tycker de är asfula och jag har kämpat enda sedan vi flyttade in i huset med att försöka döda de tulpaner vi har i trädgården. Jag har grävt ur landet, slängt ochi med ny jord. Tror ni inte de dyker upp ändå.
Så jag tycker inte om tulpaner. Jo, förresten papegojtuplanerna är snygga.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

lena1
0

hehe näe åsa du får inte bort dom bara för att du inte tycker om dom, säg att du gillar dom så dör dom säkertSkrattande, har du prövat med ättika eller salt på dem ?;-)

SaraC
0

Jag vet inte riktigt om jag räknas som snoris, men tant kan de ju inte va tal om än iaf!

De är så mysipysigt härinne så det är inte sant! :) Jag är imponerad över vilken medkänsla som kan finnas över nätet! :)

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Lotta
0

Jag tycker att det är tur att vi har varann…ibland sitter man och tycker allt är så tråkigt och värdelöst, då behöver man bara gå in här så blir man glad igen =)) Åsa nu får du skärpa dig…du lär ju ha lite färg ute…om du inte vill ha dom inne så åtminstonne ute ;)

Maja
0

Mwahahaha.. Tänk om man skulle presentera sig så här: "Hej, jag heter Maja - stolt snoris!!" ;D

Alex
0

#18 Hahaha fast du missade nåt.. "Chip å häj" ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

kerstinjoh
0

#16 halvsnoris?Räcka ut tungan

kerstinjoh
0

Åsa, jag skickar några av mina sorkar till dig. De ska nog lyckas tå död på dina tulpaner.

Hur många vill du ha? 25 öre styck!

Real
0

Tack kerstin.. Du är uuuunderbar! ska svara på ditt mail snart.. men tyvärr orkar jag inte just nu.. fölåt

SaraC
0

Haha, ja kanske det?

Rådjur är också jättebra att införskaffa, de har ätit upp mammas tulpaner i sisådär 20 år snart

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Lotta
0

Låt bli tulpanerna..dom ska jag plocka när jag åker dit, om det finns några kvar =)))

kerstinjoh
0

Hej min gumma!

Du svarar när du orkar. Pussa Ecko-grisen från mig!

Malin-A
0

måste nog hålla me Åsa, tulpaner e ganska fula till utseende, men färgerna brukar vara fina =D

Wikstr_m
0

Åh vad är ni för människor som inte tycker om tulpaner?! :P

kerstinjoh
0

Knäppisar så klart!Räcka ut tungan

Malin-A
0

ne d e Mexx som är en knäppis =D

kerstinjoh
0

Gillar han inte heller tulpaner???

Malin-A
0

ne d gör han säkert inte.. haha innan idag så gick vi förbi ett par påskliljor som stog i rabatten o Lusse sliter av den ena blomman o spottar ut den.. så han tycker inte om påskliljor hehe =D

Faxlin
0

Så bra att han inte tycker om påskliljor, de är ju giftiga. ;-)

Men ärligt, jag har faktiskt svurit ååå mycket över dessa tulpaner, berättat massor med gånger att jag inte tycker om dem. Men inget fungerar. Så jag fortsätter glatt att försöka döda dem :-)

Audiatur et altera pars

Lotta
0

Är det några kvar??? ;)

lena1
0

Jamen åsa testa ättika eller salt ;-)

Malin-A
0

ja då e d bra att han inte gillar dom, men Lusse brukar vilja förstöra en massa, iböand brukar han tugga av grenar o kvistar ifrån buskarna, bara tuggar av saker o sen spottar ut d.,… =)

Faxlin
0

#33: Jadå vi har allt tulpaner som envist återkommer varje år :-)

Audiatur et altera pars

Lotta
0

Jag kan ta lökarna..men jag lär väl få grava upp dom själv ;)

Malin-A
0

man gravar lax o inte lök.. hehehe =P

Lotta
0

Malin du ska inte säga nått din lilla snoris, nu ska du var snäll  Flört