Bild på när ni bär era hundar:)
Lika söta båda två!
Jag kan bära Eros, men de gör jag ju nästan aldrig så har ingen bild på det :) Men här gosar vi iaf
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
hahha… jo han kanske blir tung:P men tänkte om han va valpis!!
kersting- tack!=)
Han väger bara 10 kg, men han föredrar att gå ;) Sitta i knä gillar han inte, han vill ligga på en o gosa
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
#10 naww så sööt lille Axl e =)
#11 Tack! Jag gjorde honom helt själv. :D Jo, han är söt. När han var liten så gick alla förbi och sa "åååååh!" Till och med en vuxen man sa, att det var den sötaste hunden han nånsin sett. Då blev jag lite full i skratt, för det var så otippat att komma från en man i 50års åldern. :)) Men visst, han såg ut som en leksakshund när han var valp. :)
haha ja lite otippat så.. folk stannade o tyckte Lusse va så söt me, men nu när han e stor tar folk omvägar för att inte möta honom =/
Usch, tråkigt. Att folk är såna. Men visst, vissa undivker oss bara för att Axl är en hanhund… Såna är tydligen livsfarliga!
Och när Axl var valp var han ett litet monster. En ulv i fårakläder riktigt. Jag var på väg att lämna bort "terrieristen" några gånger…
haha tror att matte myser över att titta på bilden.. lilla skorpan hon kan få komma hit o mysa i sängen me mig =)
Hon skulle nog föredra det…hon hatar vatten =)

Synd jag inte har bild på Bonita. Hon satt gärna iknä. Men sådant fick man aldrig på bild.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
ne de e synd att man aldrig kan ta såna bilder. de skulle jag vilja se:)
lotta- va söt hon är.. ser ut som en råtta när de e blöta:p hugo tycker inte om att duscha, han va jätte sur på mej…:p
Skorpan hatar att bada..bara ordet kan få henne att springa iväg och gömma sig =D
ja säger inget till hugo… bara lyfter upp honom å går n i duchen me honom..stackarn..
Hehe vad du är snäll då…bada och klippa klorna är det värsta hon vet. Det är ju väldigt konstigt med tanke på att man klipper klorna, badar rätt ofta ;)
jo jag känne rmig lite småtaskig, men han får faktiskt en belöning efteråt!! haha. Han ser så liten och ynklig ut efter han badat. Öronen ser så sköra ut.. å kroppen så klen:P
Ser ut som dom kommer från djurkyrkogården =)))
hhahaha ne va taskig du e!!! hahahah… hugo skäms så mkt för sin kropp efter han badat:p allt ser så litet och ynkligt ut.. hihih
naaw lille Hugo inte ska han skämmas… =)
hehehe. jo fats jag säger att han e fin ändå oavsett hur han ser ut(A) Malin, tycker din vovvsing om att bada då?
ja han e ju så söt..
Lusse bada? neee han hatar att bada/duscha, vi skulle testa förra sommaren om han tyckte om o bada i en insjö här borta, d började bra Lusse va jätte glad o skuttade omkring, så vi sprang ner till vattnet o Lusse sprang i. när vattnet nådde hans mage så blev han helt stel, stirrade me vidöppna ögon runt i kring sig tittade på mig o sen på vattnet, tittade upp på mig igen o sen började han skaka, o blev livrädd, sen ville han inte gå i mer.. haha.. vi ska testa o åka till nån sjö i sommar igen o se om han vill testa igen =D
neee vilken söt bild på honom, vilka bamse öron =D
Springer Hugo kring som en duracellhund efter badet?…Skorpan kutar tills hon blivit torr =))
nej… han lägger sig i soffan/sängen och ser ledsen ut… så han vill att ja ska torka han torr.
haha.. va sööööt.. å de öronen va inte heller så små;)
haha ne dom e inte så små.. han va så söt när han hade öronen på sniskan innan dom kom upp helt =)
Han är ju så söt Malin :)
Helena på sommarn brukar jag ha dörren öppen…hon duschar, vi släpper ner henne sedan kutar hon som en huligan och låter som en visselpipa..grannarna tvärstannar och står och garvar åt henne. =)))

#38 Vad är Nelli för ras? Söt! :D
jag förstår inte riktigt varför ecko tyckte de var så skönt att sova på mina ben. Så smala som dom är får han ju knappt plats.. men men
har ingen när ecko är nyduchad.. har bara när han sitter i badet. har ju ingen kamera som jag kan vara redo med. Men ska låna mammas kamera imorrn.. får se, neeh vi ducha honom ju iförr går.. de blir för tätt:P och de är ingen smickrande bild heller. han ser bara hemsk ut;P
hade visst en på mig och ecko, men jag ser alldeles för förjävlig ut för att visa den:P var inte iordninggjord. tss.. men ecko var liiiiiten;P
Åhhh Real han ser ut som en lite töntbull…en sån där pussnos har han också 

#39 Nelli är en dvärgpinscher/mellanpinscher med en gnutta pappillon :)
Vi misstänker att Alfons har ett finger med i spelet! Finger??
Ja töntbullar är ju född med fingrar…det är för att dom ska kunna nypa grodor i rumpan, när han kommit över sin fobi =)))
Mm.. alfons mååste ha vart med om de här.. han den här ecko får ju bara mer och mer prickar?:O
Hihi, jag ska ta ett allvarligt snack med honom. Kanske har han varit i Vara?
Blir han prickigare, lille grisen?
jaa? :O
bilden är tagen NU! och han har en fläck precis vid ögat och flera på nosen som liksom sitter I skinnet. Och så får han massa små mellan dom stora på kroppen.. och konstiga prickar på konstiga ställen.. Han har blivit svart på vissa ställen i munnen? och på läpparna eller vad man säger.. och en Minni minni prick i andra ögat.. jätte skumma prickar helt enkelt..
Gud va flummig text
hum, ska ta kort på prickarna nu.. för de där syndes ju inte.. han har prickar upp i pannan med.. men på den där syndes de ingenting:P
men lilla Ecko.. han e ju bara för söt… =D
Det kallas "Alfonsprickar"
Han har också sådana där idiotprickar som sitter i skinnet! Så jag förstod precis vad du menade!
vilka söta prickisar ni har =)
Så är han rosa på sina ställen!
Prickiga hunden…är det nån barnsjukdom 
jaa han är väldigt rosa.. under armarna me:P
men prickarna på nosen är sånna som flyter ut:) och I ögonen och så.. jaja, jag tror alfons har varit på Nova ..
Det är bara mycket ädla hundar som får dessa prickar. Å dyrbara hundar!
Mycket dyrbara, tänk bara vad en geopardpäls kostar.
jaha så ni tänker tjäna pengar på era smågrisar