Han hatar Hades
Mammas hund på 5 år hatar hades. Han börjar bråka så fort hade går fram… så sorgligt.. jag trodde de skulle bli vänner :(
Det kan gå över. träna och låt dem träffas. Helst separat först, alltså gå en promenad med dem men låte dem kanske inte vara nära varandra. Sen när det gått ett tag kanske ni kan släppa dem lösa på neutral mark. Ingens revir alltså. För att se hur det funkar.
Så ge inte upp än!
Ta dom på en kort promenad några gånger tills dom lugnat ner sig och ni ser att dom inte bryr sig om varandra. Testa igen sedan…du kom ju in på hans revir och dess utom med en valp. Han har ju haft dig för sig själv innan du skaffade Hades. Det kommer säkert nå fler tips som du kan prova, du ska se att det ordanar sig tillslut. Kom gärna ut och berätta hur det gått, det här kommer inte gå på en handvänding utan ge dom tid :)
Tills dom lugnat ner sig? Haha hades kan inte ordet lugn ;) Men jag ska försöka med korta promenader.
Gör det det kommer att lösa sig :) Din mamma ska ta sin hund och du tar din, men det förstog du va =)
Haha ja :) Ja må vara en snoris, men lite har jag bakom pannbenet ;)
*ASG* var bara tvungen att testa dig….=)