O.T Lite nervös..
ja känner att jag vill skriva lite innan jag lägger mig, imorrn ska jag nämligen cykla till skolan för första gången på 10 veckor.. som endel vet så sist, då för 10 veckor sen.. så va jag på väg till skolan o fick en panikångestattack, efter den dagen blev allt bara sämre, mådde så piss, men nu har det blivit lite bättre med tiden o känner att jag borde klara av att cykla dit imorrn, känner mig ganska säker men är ändå så nervös.. d e ju inte så jätte långt men ändå.. börjar 10 över 8 så vid 8 snåret kan ni ju sända mig en tanke om ni vill.. =)
Jag tänker på dig hela tiden…och imorgon kliver jag upp kl.8 och slår knut på tummar och tår att det ska gå bra. Jag är säker på att du fixar det, försök att koppla bort det med nått du tycker är mysigt i kväll..en bra bok eller nått, så du varvar ner. Du lär komma ut och tala om hur det gick 
Många styrke kramar :)
Tack Lotta.. ja jag ska hoppa upp i sängen o läsa lite tänkte jag.. kommer cykla hemmåt vid halv 10 tiden imorrn så jag springer ut här o skriver när jag kommit hem… =D
Bra då sätter jag igång datorn i tid så jag får höra hur det gått :)

Jag håller också tummarna för dig Malin. Skickar flera tankar åt dig att allt ska kännas bra för dig.
Kramis Åsa
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Massor med stötte tankar sänder jag dig malin, jag ska tänka på dig ända tills du kommer hem igen :-), kramis!
Lena
*stor kram* Sänder styrka o bra vibbar till dig!
--flumFreja :)
d gick bra o cykla, fast först fick jag inte upp cykellåset så jag blev lite sur men me lite trixande så funkade d bra.. alla era tankar gjorde säkert så d gick bra.. så tack för dom =D hemvägen gick också bra, har min mp3 spelare så jag kunde lyssna på musik.. men d känns jätte skönt att d gick bra…
Härligt malin; vad glad jag blir att det gick bra idag,jag har tänkt på dig idag
Härligt Malin! Vad skönt att det gick bra! 
Åhh vad glad jag blir för din skull, jag vart så orolig i morse när du hade varit in på min msn och jag inte fick tag i dig. :)
va gulliga ni e.. =)
Vad skönt att det gick bra Malin. :)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Skönt att höra att allt gick bra. Har tänkt massor på dig idag gumman.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Vad roligt att höra att det gick bra, malin. Är glad för din skull.
tack för att ni tänkt på mig idag, mycke gulligt o uppskattar det otroligt mycke… ni e bäst =D