Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 545 ggr
Karmatarerskanise
0

Damsugare!

Är det någon mer än jag som har en hund till damsugare på promenaderna? ;)

lena1
0

haha ja i alla fall just nu för nu är det löptikar i området ;-), fast jag har lärt honom frramåt och då fortsätter han om än lite motvilligt hehe…

Karmatarerskanise
0

:P Ganska jobbigt att bända upp munnen varannan sekund :)

Malin-A
0

jag har också en dammsugare här..fast d e mer efter andra hundar, han trycker ner nosen i backen var o varannan sekund hehe  =)

kerstinjoh
0

vår gamle Bosse var också en dammsugare. med sugproppar på tassarna!

Lotta
0

Skorpan är exakt likadan…hon var hopplös redan som valp att äta både det och det andra, att ha nosen hela tiden i backen är inte alltid så bra har hon dock lärt sig efter att gått rakt i sånt man inte ska gå i Fundersam Sen försöker hon gärna pinka högre upp en hanarna..så hon lyfter på benet också *knäpp*

zeretki
0

Axl är en dammsugare ibland. Han kan vara så fokuserad att han går in i saker. Stackarn! Men han får skylla sig själv, jag kan ju inte gå framför och skydda honom. *asg*

Lotta
0

Kan inte du vara ledhund och ställa upp för stackarn….eller sätt en pinne i pannan på honom…då tar ju pinnen i först   *ASG*

kerstinjoh
0

En antenn, som känner av saker!Räcka ut tungan

zeretki
0

lol!! En pinne i huvet? *asg*

AnneN
0

Velvet går alltid med nosen i backen men dom gånger hon försöker äta nått så behöver jag bara säga nej så spottar hon ut det direkt

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Lotta
0

#10 det skulle inte Skorpan göra, då sväljer hon det helt snabbt som faan…Och kattskit är den största delikatessen Förvånad

lena1
0

skönt med sådana hundar bio, men efter att jag låg i med snodden då han käkade rönnbär som valp(hick)Oskyldig så äter han ingenting ute, mer än gräs fast det är sällan det med ;-))

AnneN
0

Jo jag håller med om att det e skönt med en hund som faktiskt spottar ist för å svälja allt

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

SaraC
0

Eros är prima dammsugare inne, eller kanske lite fel egentligen för dammet har han ännu inte fattat att han gärna får käka upp! Ute är det nosen slickad längs marken som gäller för det mesta, men han äter bara om han hittar nån smaskig matrest eller nåt. Typ ruttna äpplen eller så. Men spottar ut om jag hinner med att se!

Cool

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

lena1
0

ja alltså det där med att sptta är snodden expert på, för ända sedan valp så ska tydligen jag godkänna vad folk ger honom, alltså även innan han käkade rönnbären, så när folk ska vara snälla och ge honom en gotta så tar han den på tungan och formligen spottar(flopp)! ut den på människan, och det gäller alla och till och med familjen ibland :-))),men tar jag upp den och ger så äter han så fint så :-))),mattegris?? näerå inte snodden inteCool

Lotta
0

Om Skorpan ratar nått inne så behöver jag bara säga - nu kommer Doris och äter upp det! Jädrans vilken fart hon får =)

kerstinjoh
0

#15 vilken knäppies!Skrattande