Hundbrickor
Vi är på jakt efter en bricka till hunden, någon som har tips på var man kan få sådana billigt, men ändå hållbart?
Kollade in på hundbrickor.com, det verkar bra. Men 70:- är ju lite mycket kan jag tycka.
Finns på djuraffärerna. Går väl på runt 70 kr där med.
Sabina
www.anibaz.blogg.se
#1 Tyvärr inte i någon djuraffär nära mig.
#2 Vad konstigt. Här finns dem på varenda djuraffär. Om du åker till grannstaden kanske dem har?
Sabina
www.anibaz.blogg.se
#2 du bor väl i sthlm ? där måste finnas nån butik som säljer dem ? här finns det i varenda butik
#4 Jo då. Men jag åker inte var som helst för en liten bricka, ånej. Då beställer jag ifrån sidan istället. =)
Det är ju inte själva brickan som kostar precis, utan det är själva graveringen. Graveringsmaskiner är relativt dyra (om man inte har en sådan där det ristas för hand typ) så 70 kr tycker jag låter rätt billigt ändå =) Du kommer nog inte hitta det billigare någonstans så länge du vill kunna skriva dgen text på den.
Hakuna matata!
Jag betalade över 100 för båda hundarnas brickor, en beställd på nätet den andra köpt i butik. Så hittar du för 70 tycker jag att du ska slå till;)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Tror nog att dom ligger runt 70 kr faktiskt. Köpt en på Djurmagazinet kostade väl runt 70-80 kr, sen en på grizzly för ungefär samma pris.
Sen om du beställer via internet så brukar ju de flesta webb-butikerna ha en minimum gräns på en viss summa man måste handla för, annars tar dom inte emot ordern.
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
Okej, det kanske är det priset som är. men jag tycker ändå det låter mycket :p
Blev inte därifrån, plötsligt skulle man betala med PayPal, säkert en jättebra grej men sen skulle man skapa konton och allt, då blir det någon annan stans.
Måste bara fråga, varför ska man ha en hundbricka? Är det för att det är snyggt eller vad? :) vill veta
#11 Det är olika. #8 verkar vilja ha det för att det är snyggt (det är det ju) men då vår hund rymmer….väldigt ofta så hade vi tänkt en bricka med hans namn och mitt telefonnummer på så att om han skulle springa bort så skulle man lätt hitta mitt nummer och han skulle komma tillbaka.
Många har nog det för att det är snyggt men om ens hund t.ex. skulle springa bort och om man då även har sitt telefonnummer på brickan så kan upphittaren lätt komma i kontakt med en då =)
#13 Just det.
70:- för en id-bricka är billigt, de enda som möjligtvis skulle kunna vara något billigare är skräp i plast i så fall. Jag betalade över 200:- för id-brickan som jag hade till min förra hund men så var den extra hållbar också och gjord i ett material som aldrig repades helt klart värt pengarna.