Hundar iFokus

Hundar

Etikett: övrigt
Läst 1110 ggr
Fuugu
0

Gillar du CM, FS m.fl.? Skriftlig intervju.

Jag söker nu hundägare (även du som snart är hundägare/tar hand om andras hundar/har tidigare erfarenhet av att ha hund) till en skriftlig intervju för en uppsats som kortfattat handlar om hundträning och uppfostran ur olika perspektiv. Ditt svar behandlas anonymt i uppsatsen. Förutsättningen för deltagande är att du själv använder så kallade "traditionella metoder" eller tycker att dessa är bra, alltid eller ibland, och/eller har förebilder som exempelvis Fredrik Steen, Cesar Millan, Jeppe Stridh, Barbro Börjesson osv.

Intervjun sker via ett formulär bifogat per mail, som ni besvarar och mailar tillbaka.

PM:a vid eventuella frågor!

zoolatri
0

Jag ställer gärna upp:)

Fuugu
0

Skicka mig ett privat meddelande här på iFokus med någon mailadress där du kan nås, så kan jag skicka formuläret (det är i Word-format).

Sophie&Segra
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag kan ställa upp, Glad

s-nordstrom@live.se - kan jag nås på!

Mvh, Sophie www.teamsegra.wordpress.com
Sajtvärd på Brukshundraser & medarbetare på Problemhundar.

Fridaaaa
0

Jag är gärna med!:) red-heart90@hotmail.com

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Maja2
0

Jag är gärna med åxå :)   mia1storskogen@hotmail.com

Fuugu
0

Är ni alla så frikostiga med att lägga ut era mailadress i det allmänna forumet? Tungan ute Jag kanske är paranoid, för jag skulle inte göra det, eventuella spam osv, därav att jag skrev att man skulle PM:a mig, men ni gör förstås som ni vill!! Flört

Maja2
0

#6  mailadressen har åtminstone jag ute helt öppet på de flesta forum jag är medlem i, öppet på facebook åxå. Har aldrig haft några bekymmer :)

Sophie&Segra
0

#6, Ja det förstår jag inte varför man inte skulle kunna - jag har min mail ute lite överallt, den går ju o få tag på på massa olika sätt i alla fall.

Aldrig fått nåra konstiga spam eller onödigt mycke skräpmail :)

Mvh, Sophie www.teamsegra.wordpress.com
Sajtvärd på Brukshundraser & medarbetare på Problemhundar.

Fuugu
0

*putt*

NathalieT
0

Jag är snart fodervärd , så jag ställer också gärna upp!

nathalietornkvist@gmail.com

Fuugu
0

Mail på gång till de som inte redan fått.

zoolatri
0

Ah, jag har inte hunnit svara, men det kanske inte gör så mkt nu när jag ser att jag inte riktigt är i rätt testgrupp. Maila gärna det andra frågeformuläret till mig så ska jag svara ikväll eller imorgon:)

LeS-
0

Ja gärna!

lesley.velasco@hotmail.com

ska bli intressant att se vad det är för frågor :)