Gillar du CM, FS m.fl.? Skriftlig intervju.
Jag söker nu hundägare (även du som snart är hundägare/tar hand om andras hundar/har tidigare erfarenhet av att ha hund) till en skriftlig intervju för en uppsats som kortfattat handlar om hundträning och uppfostran ur olika perspektiv. Ditt svar behandlas anonymt i uppsatsen. Förutsättningen för deltagande är att du själv använder så kallade "traditionella metoder" eller tycker att dessa är bra, alltid eller ibland, och/eller har förebilder som exempelvis Fredrik Steen, Cesar Millan, Jeppe Stridh, Barbro Börjesson osv.
Intervjun sker via ett formulär bifogat per mail, som ni besvarar och mailar tillbaka.
PM:a vid eventuella frågor!
Jag ställer gärna upp:)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag kan ställa upp, 
s-nordstrom@live.se - kan jag nås på!
Mvh, Sophie www.teamsegra.wordpress.com
Sajtvärd på Brukshundraser & medarbetare på Problemhundar.
Jag är gärna med!:) red-heart90@hotmail.com
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag är gärna med åxå :) mia1storskogen@hotmail.com
Är ni alla så frikostiga med att lägga ut era mailadress i det allmänna forumet?
Jag kanske är paranoid, för jag skulle inte göra det, eventuella spam osv, därav att jag skrev att man skulle PM:a mig, men ni gör förstås som ni vill!! 
#6 mailadressen har åtminstone jag ute helt öppet på de flesta forum jag är medlem i, öppet på facebook åxå. Har aldrig haft några bekymmer :)
#6, Ja det förstår jag inte varför man inte skulle kunna - jag har min mail ute lite överallt, den går ju o få tag på på massa olika sätt i alla fall.
Aldrig fått nåra konstiga spam eller onödigt mycke skräpmail :)
Mvh, Sophie www.teamsegra.wordpress.com
Sajtvärd på Brukshundraser & medarbetare på Problemhundar.
*putt*
Jag är snart fodervärd , så jag ställer också gärna upp!
Mail på gång till de som inte redan fått.
Ah, jag har inte hunnit svara, men det kanske inte gör så mkt nu när jag ser att jag inte riktigt är i rätt testgrupp. Maila gärna det andra frågeformuläret till mig så ska jag svara ikväll eller imorgon:)