Kliställen ;)
Har ju noll aktivitet på hundsajterna på iFokus så ;)
Vart älskar eran/era hundar att bli kliade?
Familjens Lh Schäfer älskar all bli kliad på bogen, längs ryggraden och vissa ställen under magen ;) (Baktassarna börjar vifta av sig själva, haha)
//CaptainBunchie (fd. BlossaTossa) _
http://bunchiesphoto.weebly.com/
_
Lillan älskar att bli kliad under hakan, ryggen och bakom öronen:)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Grim gillar att bli kliad på nosen, i nacken, vid öronen, på magen samt ryggen.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Bino är inte så mycket för att bli "kliad". Ibland vill han bli kliad på magen. Men i övrigt så tycker han att det är skönt att man kliar lite där selen suttit efter att vi varit ute, då går benet igång :P. I övrigt är han mer för att bli masserad. Gärna på låren och bogen. Han gillar även att bli masserad i svanken. Då sträcker han på sig och tungan far ut och in som om att han äter på något :P
Sixten däremot älskar bara att man tar i honom. Så klia eller massera eller bara peta spelar ingen roll. Han älskar allt! :P
Mozart vill gärna bli kliad på magen och i ljumskarna. Han brukar slänga sig på golvet och lägga sig på rygg och ligger och väntar på att man ska klia honom :P
Kamera: Canon EOS 760D
Objektiv: Canon 10-18mm, Canon 18-55mm, Canon 24mm, Canon 50mm, Tamron AF 55-200mm
Blogg: http://www.jarnefjordfoto.blogg.se
på ryggen, bakom öronen och på magen :)
Mina gillar att bli kliade bakom örat och vid revbenen.
Hälsningar Olivia
Titta gärna in på min blogg
Bakom öronen, på magen o på sidan av kroppen :) haha lite överallt
Tinka älskar att bli kliad på länden, men halsen och nacken är nästan lika skönt. Seth gillar det mesta, men bakom öronen och magen är nog favoritställena.
oj glömde, hon älskar att bli kliad på magen med :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Valle gillar att bli kliad vid öronen och på låren. Har provat klia honom på magen men får ingen reaktion :P
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Min kompis hund Leo gillar att bli kliad på ryggen (och massage) och när han ligger ner så brukar jag klia honom på magen och det uppskattas också en aning, han lyfter på benet sådär