Hundar iFokus

Hundar

Etikettjakt
Läst 1572 ggr
Letfors
0

Blod vd blodpullev

Jag är på g att göra anlagsprovet med mina hundar. Har spårat i flarÅr och har alltid använt mig av nötblod. Men det har blivit svårare att få tag på. Har börjat att fundera lite på blodpulver i stället. Är det någon som har lite erfathet? Om jag har fattat det rätt så ska men spä ut de med vatten och sen gör man på sammasätt som med varligt blod. Vad blir det för silkand för hundar? Vad är bäst att ha. Spelar det någon roll och vad använder du dig hälst av? :)

//Anna Letfors

www.letfors.webb.se

Zebben
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag använder mig av nötblod. Tycker det är lättare i hanteringen och att det känns mer "riktigt".

Finns på alla ica där jag bor och även andra affärer. Finns det inte så ber jag dem bara beställa hem. Har aldrig varit några problem. Många gånger har affärerna dem bakom disk om man inte ser något i frysdisken.

Letfors
0

Okej :) jag har alltid köpte på stora Hemköp i kullavik. Där det alltid har funisgst innen i afferen men inte nu längder. På Ica i kungsbacka finns det inte alls. Har dock hittat att beställa på Coop som tur är!

//Anna Letfors

www.letfors.webb.se

Chalin3
0

Du känner ingen som jagar?

De flesta tar inte reda på blodet, utan det tömms bara ut, så de brukar inte ha något mot att ge bort det.