Hundar iFokus

Hundar

Etikettoff-topic
Läst 827 ggr
Noa-Nisse
0

OT- Att fylla år.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Då har dagen kommit i år igen. jag fyller jag år idag… Men det känns precis som en vanlig dag. Och konstigt nog vill jag att det ska kännas som en vanlig dag.

Jag ska ut och äta middag på restaurang ikväll med familjen men jag hade lika gärna kunnat vara hemma och ligga på soffan med Klenod hela dagen precis som jag gjorde igår.

Jag tycker inte det känns så speciellt att fylla år och det hade inte gjort något om folk glömde bort det ;P haha. Låter tragiskt och hur mycket jag än kämpar för att tycka det ska bli roligt så är det inte mer roligt för det!! inte för att jag tycker det är tråkigt utan jag är helt nollställd inför det helt enkelt ;P

Jag har aldrig varit så himla glad när jag fyller år, har aldrig haft "woho - känslan"
Känner ni igen er?
Slänger in en bild på när jag var liten och fyllde år :P

Medarbetare på Hundar.ifokus

Emaljoh4
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Först kan jag ju säga: Grattis på födelsedagen! Skrattande

Det enda jag gillar med att fylla år är presenterna, utan de skulle det kunna va, haha.

Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! Glad

Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

LinaK
0

Nejmen grattis på födelsedagen. Sen kan jag inte annat än att hålla med dig, födelsedagarna är inte så speciella nu när man börjar komma upp i åren Tungan ute När man var liten låg man ju hela morgonen och väntade på att familjen skulle komma in och fira en med sång och paket. Nu tänker man bara "Just ja jag fyller visst år"

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

zoolatri
0

Jag kännere igen mig precis;) Förra året när jag fyllde år gick jag och ett par kompisar ut och åt och tog ett prar drinkar "för att man ska". Vi satt och gäspade alla tre efter en veckas hårt arbete, så vi avrundade tidigt, och jag vill minnas att jag somnade vid elva, hahahahaha, ingen var sugen men man ska ju…

[Asta]
0

Jag är faktiskt inte ett dugg intresserad av födelsedagar. Jag tycker om att både få och ge bort presenter, men inte för att jag "ska". Jag vill ge bort och få presenter därför att man känner för det. Så jag förstår precis. Jämna födelsedagar brukar maken och jag till och med resa iväg för att slippa firandet.

Karmatarerskanise
0

Grattis!

Jag tycker inte heller det är speciellt längre att fylla år. Var roligare när man var liten :)

zoolatri
0

Förresten, GRATTIS;)

NathalieT
0

Grattis :)

Sophey
0

Enormt grattis pa fodelsedagen!

Jag kanner igen mig i det du skrev da jag aldrig vart speciellt intresserad av fodelsedagar utan ser det som en vanlig dag da det kanns pa det viset for mig, det var sjalvklart roligt att fa nya leksaker som barn men inte ens pa den tiden hade jag nagot storre intresse i fodelsedagar.

Medarbetare på matlust

Noa-Nisse
0

Åh va härligt att jag inte är ensam om att känna så!!

Ibland känns det som en hysteri över det hela, som ett "måste". Har fått massvis med inlägg på facebook som  t.ex. "vad ska ni hitta på med för roligt"  "Hur känns det"  och  _"hoppas du får en UNDERBAR dag"

_Tja… jo det var ju trevligt att gå ut på restaurang med min familj. I present fick jag en form som man kan göra typ lasagn i. Den var fin… Men det hade verkligen inte behövts. (för jag har redan 2 liknande formar, men eftersom jag sa att jag önskade mig en potatissticka i present för det var det enda jag saknade i köket så fick jag en form också för stickan kostade typ 20 kr hahahah)

eftersom jag inte är så himla gammal (fyllde 21) så känns det som en självklarhet att man ska gå ut, festa, dricka mycket och komma hem sent för att det ska vara "lyckat". aja jag är inte en sådan person. Visst jag kan gå ibland och tycka att det är trevligt och roligt men 9 av 10 gånger så väljer jag hellre en bra film med en kompis och låter hundarna leka lite så är alla nöjda och glada :D

Noa-Nisse
0

tack förresten för alla Grattiskomentarer också ;) haha

[jakke94]
0

GRATTIS

Chilli10
0

TS, känner igen mig så väl i det du skriver i #9. De flesta verkar tycka att man måste festa till sent för att det ska vara, som du skriver, lyckat. Men jag tycker att det är bättre att man gör något som man själv tycker är roligt :)

Jespersen
0

Inte bara jag som inte tycker födelsedagar är så speciella då :) Jag gillar inte uppmärksamheten heller, och så har jag känt sen jag var liten. Att bli sjungd för har alltid vart rena pinan, speciellt när man gick i skolan och så.

Sen är jag också en sån som inte festar knappt alls, så jag ses väl lite som en tråkmåns när jag inte ens vill ut och svira på min födelsedag.

Nej, jag tycker det är roligare att fira andras födelsedagar :)

Cazzos
0

Nä du ser inte ut att ha "woho"känslan på bilden Tungan ute

Grattis!