Hundar iFokus

Hundar

Etiketthundtillbehör-hundprylar
Läst 1232 ggr
DinJejja
0

Markerings skydd?

Hej

Är det någon här inne som har testat markerings skydd?

Funkar det?

http://www.doggie.se/tik-markeringsskydd-c-455.html

[Forest]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Nop, bara haft löpskydd. men har du tik/hane som kissar inne?

Noa-Nisse
0

vet en kompis som hade det på sin hane en tid. Han skvätte ändå och fick istället skavsår i ljumskarna p.g.a stt det var blött och av själva skyddet.

Medarbetare på Hundar.ifokus

Michaela-N
0

Inte för tik, däremot har vi två st för hanhundar. Det är jättebra, lätt att tvätta och det rinner inte ut.

DinJejja
0

#1 Han skvätter ibland inne. Speciellt hos andra. Så tänke om en sådan kanske hjälper?

#2 usch då, men han kissade mycket eller? Min skvätter bara lite.

#3 Låter bra. Skvätte dom eller kissade? Lät de dom sitta kvar eller blev dom besvärade va dom?

Noa-Nisse
0

nä han skvätta lite här och där. en cavalier.

Medarbetare på Hundar.ifokus

Letfors
0

Har haft på en hanne som vi passar ganska mycket. Dock tror jag att kastering skulle vara nätter för honom. Men det är inte min hund och jag bestämmer inte. Har haft en typ som likar tikskydd men för hannar. Hopaps att vi fattar. Funkat helt okej. Får ha trosskydd i som på tikar är de löper. Hade dock var bättre för henne hunden att bli kasterat och rusrenhets träning i massor!

//Anna Letfors

www.letfors.webb.se

[Forest]
1

4, kan tipsa dig om rasta hunden väl och gå in en snabbis (2 min ta ej av skorna) för sen ut igen en kortis o låt han skvätta av det som annars skulle hamna inne det har hjälpt flera skvättnissar jag känner Flört Gav senast 1 månadsen detta tips till en skvättis en bichon frise (stavfel) han var här igår o gjorde nada inne men kissa av sig snabbt på busken o detta har hjälpt dom även hos andra de besöker :)

DinJejja
0

#7 Prövar det men de hjälper inte. Han skvätter inne iaf. Som om att han har hur mkt kiss att skvätta som hellst. :P