Natti natt! Mina vänner =)
I morgon är en ny dag…och jag är så lycklig att min tantis är tillbaka :)
Jag säger både god natt och godmorgon.
Ska föreställa en gäsp 
hahaha jag skrev precis godnatt i den andra tråden, men jag tar det igen natt natt och sov gott…
Kram
lena
Natti, natti!
Har precis sett reprisen på veckans Uppdrag granskning. Usch!!
Natti natti. :)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
odmorgon alla glada…nu blir det ut i solen ett tag, det är så fint ute. På våran framsida är det 22 grader…hehehe äntligen =)
då låg jag redan o sov =)
så godmorgon =)
Vi har haft 27 grader på våran framsida idag och jag har satt ner påskliljor i landen…Lena sa att jag kunde :D
Men Malin var du trött igår? Jag somnad faktiskt också rätt så tidigt =)
japp jag somnade hyfsat tidigt.. har vart ute en del idag me =)
Jahadu Lotta så nu blir det mitt fel om det inte funkar hahahaha….skoja klart det funkar man har väl haft rabbater själv ;-)
jaa idag var de mer än 20 grader hos oss med.. 15 i skuggan. Blommor överallt och folk överallt.. vi har vart i parken nästan hela dagen.. ätit glass och suttit och myst i solen.. ecko fick ett ben. såååå skönt!
Nej, nu måste jag sova. Men gud så rolig denna sajt är! :D Jag har skrattat en hel del ikväll. :)
Gonatt!
haha ja här får man sig ett par goa skratt.. natti natti =)
Natti, natti det är nog sängdags för mig med.
Jag lovar dig Freja att här kan man sitta som ett få framför dator o bara skratta åt alla tokigheter.
Å aldrig kommer man i säng heller. Pust.
Men ni är ju så goa!!!! t.o.m. snorisarna!
natti natti Stor - Kerstin =D
Hehe ger ni upp? Jag ska nog inte skratta är också jättetrött 
Nattinatt gostrumpor vi hörs i morgon 
sitter i telefon o harsuttit här i två timmar, en gammal vän som jag inte hört av på länge. så jag är oxå vaken ännu.
haha kul me gamla vänner man inte hört av på länge =)

Så det finns folk vakna fortfarande. Skojsigt.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Jajjamän !
Ni ska genast gå och nanna sängen era snorisar…på natten sover man och på dagarna är man vaken, annars måste ni vara släkt med vampyrerna