Nu kan han
Nu kan Hades, sitt, ligg, tass och nästan sitt fint :) Han e så duktig så o han e bara 11 och halv vecka!

Ohh, vad duktig han är.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Vilken duktis ;-), kul när dom gör framsteg ;-)
Vad roligt ;)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Smart hund..det såg jag redan från början hehehe
:)

Riktigt duktigt av honom.
Duktig kille o matte!
va bra.. =)
Lotta du e då knasig =P
Får jag med, får jag med??? Ecko kunde me sitt,ligg och tass vid 10 veckors ålder
förlåt:P thihi *stolt matte*
Vi har så underbart smarta hundar Hera;P
Ecko är såååå duktig han med ;-)

hmm, kunde mina med. Och så blev de tio månader och tappade hjärnan. ;-)
Eller trottsåldern kallas det visst för. hihi
Audiatur et altera pars
Haha Åsa om det bara vore hjärnan hörseln är ju under all kritik i den åldern hahaha
Hihi, Åsa, har du någon koll på när de får tillbaks hjärnan? Alfons är över 3 år nu. Får jag vänta länge till??
hahaha lille Alfons då, har inte hans hjärna kommit tillbax än, hmm du kan ju alltid gå till huvudkontoret hos veterinären =P hehehe
Real: Ja våra bebisar är såååå smarta :)
huvudkontoret hos veterinären……….???
Å du säger att JAG är knäpp!!!!

#13: individuellt det där. Men ärligt, han har nog varit bättre en kortare sväng. Nu är han inne i andra perioden av trottsåldern. Men det fixar sig snart, bara enträget övande. ;-)
Audiatur et altera pars
Åhhh ni har så klyftiga valpisar…jag blir oerhört stolt över dom, men vem är det som fostrat dom??? 
Alfons är bara smart han fintar snorisarna 
15 hehe.. joo just nu iaf, men dom blir nog ena jälvar sen.. *viskar* men de behöver ju ingen veta:P
Han har faktist blivit mycket bättre denna lufsige Töntbull. Men så har vi haft honom 9 månader nu. Hualigen!!
Men vilket kämpande!!! Och vi håller fortfarande på, för han är egentligen en riktig goding.
Men det måste varit en enorm omställning för honom att komma från ett hem på landet, utan grannar, och sedan bli stadsvovve hos oss.
Så mycket nytt! O oftast skrämmande. Men vi kämpar på och äntligen börjar vi se förbättringar.
kul att ni märker förbättringar.. =)
#19 Nä, det får bli vår lilla hemlis ;)
Alfons bara kollade hur du skulle bete dig när han bettede sig som en bulgarisk =))
Oh vad roligt! :D
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst