Förslag på presenter ??
Halloj! Fyller år om en månad och har lite hjärnsläpp på vad jag önskar mig
Fyller 16.. Men hundprylar är det iallafall som ska "önskas". Detta är vad jag kan komma på just nu.. Men det borde väl finnas fler saker? Kom gärna med förslag! 

- Anmälan till utställningar bla. Gimo, Eskilstuna och Stockholms mässan i Älvsjö
- Hurrta sele, Y reflexsele
- Friluftsoverall pro brun (Hurrta)
- Reflexväst Twilight (Hurrta, rosa!)
- Canvas bur (till utställningar!)
- Bartoli Rak (Svart/beige) , 70x60 cm (bädd)
- Vatten skål: Non – spill
- Targetstick
- Reflexrepband, rosa, hurrta
- Massa aktiveringsleksaker!!
- Termometer till hund
- Tandkräm enzymer
- Öronrengöring till hund
- Balsam till långhårig hund? (märke espree)
- Dubbelsidig kam
- Klosax vivog 79,90 (zoo marknad i bromma)
- Enkelsidig effileringssax
- Tass sax
- Schampo Espree Color Enhancing
- Foder = Magnusson Meat and Biscuit – Adult 14 kg (finns endast på foderbilen.se)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Vad rolig du är! Du fyller år, men är så osjälvisk att du önskar dig saker till hunden. Det är ovanligt i din ålder måste jag säga…men otroligt beundransvärt.
Hoppas mina töser blir som du…
Tycker nog du önskat dig bra saker.
Kanske en furminator och en sån där mopp man får upp en hel del hundhår?
Magnussons foder finns på Ica Maxi 
Kanske ett presentkort på en affär som har en eller flera av sakerna du vill ha så att du kan välja själv? Nu vet jag inte vem/vilka som ska få önskelistan, men någon som själv inte har hund vet nog inte vad vissa av sakerna är ens en gång 
För övrigt håller jag med #1, vad gulligt att du önskar dig hundsaker och inte en massa till dig själv.
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
#1 Va gulligt sagt och tack så mycket för tipsen! Har dock hört att furminator sliter otroligt mycket på pälsen :( Annars hade en sån stått högt upp på listan 
#2 Oj, hm.. Nu fick du mig en funderare om jag verkligen valt så bra foder, helst skulle jag vilja ha Acana eller Orijen..
Men vet inte vilket som är bäst.. hm?
#3 Vad smart du är! Det hade jag verkligen inte tänkt på!
Tack så mycket för hjälpen!
Sen är det självklart för mig att önska mig saker till henne, då jag har så mycket saker men hon inte alls så mycket.. Annars måste jag ändå köpa sakerna varje månad, så nu får jag ju mer pengar över varje månad! 
#4 Magnussons är jättebra, oroa dig inte bara för att det finns på en matvarubutik. Har du funderat på det så tycker jag du ska prova. Det är svensk tillverkat och har bra kötthalt.
Jag köper BIS Lamm och Ris, som finns på City Gross. Är helnöjd med det och priset är bra 
#5 Hon äter det redan :) Men tycker inte alltid att det är så jätte gott.. :/ Fast om det inte gör nåt över att det finns påen matvaruaffär så kommer jag nog behålla det. Det är torra kulor som är jätte skönt, då kan man även träna med det :) Lite stora kulor bara.. Min tjej är ju så liten haha :)

Om du tränar så kanske träningssaker? Jag önskade mig apportbockar, agilityhinder, koner till rutan osv när jag fyllde 14 :P Fast fick inget ^^ Heh buren till kaninerna fick tydligen räcka ^^
Men som sagt, träningssaker om du är intresserad av att träna, om du är intresserad av rallylydnad, kan du önska dig skyltar osv :)
#7 Jo iof men min tjej är ju bara fem månader och får ju inte träna sådant på ett tag :p

#8 det beror ju på vad du är intresserad av ;) Lydnad går ju, rallylydnad går :P Agility går till en viss del, det är ju mycket förutom själva hindrerna. Man kan ju ha hinder och bommen nere på marken och träna handling och lite slalom, tunnlar osv :)
#9 Tack för tipset, jag får kolla upp det! :)