Hundar iFokus

Hundar

Etikettoff-topic
Läst 2094 ggr
[MinRonja]
0

Äh fyf*n!

Satt och sökte runt på hund sidor och fick upp en blogg . Vet inte om jag får lägga upp länken här för det är sjukt äckliga bilder och videos på när en tjej har sex med hundar, man får se bilder på när hon har det med en GD, fy vad hemskt säger jag bara. Att hon inte blev anmäld? Eller jag vet inte men vill inte kolla upp heller. Blir så upprörd och äcklad. PM:a om ni vill veta mer eller se bloggen, senaste inlägget var uppdaterat senast den 18/4 - 2011. F*n vad förbannad jag blir!

zoolatri
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag tror det är samma jag råkade komma in på när jag satt och googlade hundbloggar en dag när jag hade tråkigt. Jag trodde det var ett skämt först:P Tills jag öppnade en länk…*ryyys*.

Jag vet inte vad man kan göra? Kan man bevisa att djuren lider? Troligtvis inte…Och då kan man nog inte göra något:(

[MinRonja]
0

Nej fy vad äckligt… Trodde också det var skämt och redigerat, bilderna alltså men icke.. Filmer har hon ju också men vill inte gå in och kolla, usch :(

Zabina
0

Jag tror att det är på gång att bli straffbart, om det inte redan är det?

[MinRonja]
0

Jag tror det redan är straffbart

AnneN
0

Jag skulle iallafall ha anmält det, skadar absolut inte att anmäla iallafall.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

rebz
0

Sex med djur är inte straffbart ännu, men det är på gång att bli det. Pma mig om länk…

Kamera: Canon EOS 760D
Objektiv: Canon 10-18mm, Canon 18-55mm, Canon 24mm, Canon 50mm, Tamron AF 55-200mm
Blogg: http://www.jarnefjordfoto.blogg.se

[MinRonja]
0

Nej det skadar inte, ska göra' det nu. jag har PM:at dig bloggen nu #6

jollycox
0

Jag har med sett den bloggen. Fy h**vete vad sjuka folk det finns. och ägare som lånar ut sina hundar till detta…

"Weather forecast for tonight: dark." ~ George Carlin

[MinRonja]
0

#8 aa fyf*n säger jag bara, bloggen har varat sen aug 2010 och då undrar jag varför ingen har anmält så bloggen blivit tvngen att stängas ned? Eller folk kanske har anmält men inget hänt? Hmm… Tänk om folk uppmanas att göra detta, vilket det lär göra..  usch..

jollycox
0

och sen att folk skriver att dom vill göra samma sak själv.. *smiley som kräks*

"Weather forecast for tonight: dark." ~ George Carlin

[MinRonja]
0

Ja usch!

[oskuldast]
0

Vilken **! Åh vad förbannad jag blir, så äckligt är det! Och att folk gillar det? :s Var är världen påväg?

[MinRonja]
0

Ja precis! Så himla vidrigt och aa… f*n vad äcklad man blir!

[Ronon-m]
0

Fy fasiken va äckligt isåfall! Det skadar ju som sagt inte att anmäla det. Man tappar ju tron på människan… jag har redan gjort det men nu ännu mer när sånt här dyker upp!

[Jhillhzan]
0

Vad jag hört så är det inte olagligt så länge inte djuret tar skada. (???) O.o

Det är mega äckligt - skaffa en riktigt karl istället :D

KaninFlin
0

Det är ju bara sjukt! Och stackars djur Rynkar på näsan

[MinRonja]
0

#15 Hmm konstigt :s borde vara så att man inte får, vilket som liksom.. :/ Jo det är skitäckligt! Hon har tydligen en "Husse" som "fixar" hundarna så hon får "paras",  vidrig tjej.. #16 Ja verkligen! :-(

meilin
0

Men vilken bloggportal används då? Borde ju kunna få bloggen avstängd iaf?

[MinRonja]
0

baywords.com , har själv aldrig hört talas om den förut..

Fridaaaa
0

Har med hittat samma person,helt sjuk är hon! borde låsas in :/

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Noa-Nisse
0

Har själv inte sett bloggen och om jag gör det så kommer jag må dåligt hela dagen!! usch jag förstår inte hur man kan utnytja hunden på det viset :S fy fan för vissa människor…

Medarbetare på Hundar.ifokus

[Sophia.]
0

Det finns tyvärr allt för många människor som är intresserade av just sånt vilket är sjukt för mig är det ingen skillnad om man har samlag med ett oskyldigt och hjälplöst barn eller om man utför det på ett oskyldigt och hjälplöst djur.

Det är ju inte heller olagligt sålänge djuret inte tar skada, om man skadar djuret är man helt plötsligt en djurplågare. Nej den gamla lagen ska stå kvar "Hvar som hafver tidelag med fä, eller andra oskiäliga djur, then skal halshugas, och i båle brännas"

Chilli10
0

Man slutar aldrig att förvånas över hur sjuka vissa personer är.. Och att detta inte är förbjudet i Sverige är för mig en gåta..

[Hundargillarjag]
0

Det blev typ tillåtet i samband med att homosexuallitet blev tillåtet.

Jag tycker detta är sjukt, blir så *pip* arg! Har sett bloggen tidigare och jag skämtar inte, jag spydde!!

Jag fattar inte att man vill göra något sådant … dom människorna kan inte vara friska i huvet!

rebz
0

Såg bloggen förut och mådde riktigt illa.. fy f-n!!

Kamera: Canon EOS 760D
Objektiv: Canon 10-18mm, Canon 18-55mm, Canon 24mm, Canon 50mm, Tamron AF 55-200mm
Blogg: http://www.jarnefjordfoto.blogg.se

[4paws]
0

antar att det är "XXXX" (redigerat av sajtvärd) blogg du hittat? det är sjukt

har med haft tankar att anmäla, men eftersom lagen är som dem är så kommer polisen ändå inte kunna göra något

kan inte den helt men det är något i stil med att så länge djuren inte lider så får man ha ett "sexuellt" umgänge med dem…

dock är ju denna lag på g att ändras så håll tummarna allihop att den går igenom så att djuren kan fortsätta det dem gör bäst, att vara husdjur <3

OBS! I EN ARTIKEL JAG LÄSTE FÖR ETT TAG OM OM JUST DETTA ÄMNE SÅ KOM DET FRAM ATT MANNEN SOM "HYRDE" UT SINA DJUR KÖPTE DEM BILLIGT PÅ BLOCKET

FAMILJERNA SOM SÅLDE DJUREN VISSTE INGET OM DETTA. HAN LOVADE ATT DE SKULLE FÅ ETT BRA OCH KÄRLEKSFULLT (tolkningsfråga om vad han menar med kärlek???) HEM MED MASSOR AV ANDRA DJUR.

DET ÄR JU EN DRÖM OM MAN MÅSTE OMPLACERAR ATT DEN FÅR KOMMA TILL LANDET MED MASSOR AV ANDRA HUNDAR/ANDRA DJUR ATT LEKA MED!!

KOLLA UPP STÄLLET NI OMPLACERAR TILL OCH ÅK GÄRNA DIT OCH KOLLA OM DET FINNS MÖJLIGHET!!! FÖR DJURENS BÄSTA!! JUST DETTA STÄLLET VAR HÄR I SKÅNE ELLER I SMÅLAND SÅ DET ÄR NÄRMARE ÄN VAD MAN TROR!!

LITE OT MEN BRA ATT VETA JU!

Fridaaaa
0

#26 Läste med om det, det var i Småland men vad jag har hört har den "verksamnheten" upphört. Hoppas det är sant det jag har hört…

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Beckibus
0

GUD vad äckligt!!

Vila i Frid världens bästa Iza.

Med Vänliga Hälsningar 
Rebecka

*Medarbetare på mops.ifokus och sheltie.ifokus*

http://workwithpaws.blogg.se/

[4paws]
0

var inne på bloggen innan för att kolla att det var rätt som jag sett innan. massor av bilder är borttagna (vet inte om dem var det innan) samt att man inte kan se filmer

förhoppningsvis har hon lagt ner … sitt intresse… eller något…

vi får hoppas att hon inte kommer tillbaka¨

27#jo, jag hoppas det med. det var hemskt!

[iurochskur]
0

Jag tänker inte ens läsa bloggenGråter…helt sjukt äckligt att man utnyttjar ett djur så. Undra om den hunden ens blir normal igen efter en sån sak. Psykiskt så måste ju djuret påverkas av det. Hoppas hon åker dit på det.

[iurochskur]
0

Ett förslag: Kanske denna tråd ska läggas dolt och bara utvalda medlemar får läsa den? Tänkte på att det finns mindreåriga som läser på sajten som kanske ser denna.

[Ronon-m]
0

#31 men man kan ju inte se bloggen? Eller vad menar du? :)

[iurochskur]
0

#32 Nä, men #26:s svar hänvisar ju till bloggens namn, inte svårt och lista ut vad *** står för. Därför tycker jag tråden ska döljas.

[Ronon-m]
0

#33 jaha, då förstår jag.

SaraC
0

#31 Bra förslag men det kräver ju att vi på något vis säkert kan veta vilka som är myndiga och jag vet inte hur vi skulle kunna ta reda på det.

Har redigerat inlägg #26 nu så det inte finns något av namnet kvar.

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

[iurochskur]
0

#35 Tack. Sen tror jag inte att någon ska sitta och ge ut bloggens namn heller…inte ens via pm.

SaraC
0

#36 Varför tycker du inte det?

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

[iurochskur]
0

Jag tog tag i saken och ringde djurskyddet nyss, frågade om vart man vänder sig för att få bort en sådan sida…visst, man kan inte göra mycket men försöka duger.

Dom hänvisade till polisen. Men leder det någonvart?

[Ronon-m]
0

#38 att försöka skadar ju inte. Gör ett försök och kolla med polisen.

[MinRonja]
0

#36 Vadåda?

[iurochskur]
0

#40 Som ovanstående har skrivit så vet man ju inte vem som är mindreårig här inne och därför bör man inte ge ut länken hejvilt. Det är min åsikt om det hela.

[iurochskur]
0

Jag har upplyst djurens rätt om hemsidan nu i alla fall. Hoppas dom gör nåt.

Karmatarerskanise
0

Jag förstår inte varför man vill ha adressen till bloggen. Vi vet ju redan att det är något groteskt på den, så varför intresset av att se den?

[iurochskur]
0

#43 Precis. Jag vill inte ens gå in på bloggen…förstår inte idén med det.

[MinRonja]
0

Nehe okejokej men folk vill ha bloggen för att anmäla, antar jag? Och jag tvingar dig inte till att gå in på bloggen :) men jag har iallafall anmält bloggen och hoppas något händer..

Karmatarerskanise
0

#45 Okey, vill man bara ha den för att anmäla är det en sak, men för att gå in och titta, njaä.

[MinRonja]
0

#46 Ja precis.