Hundar iFokus

Hundar

Etikettmedia
Läst 699 ggr
Noa-Nisse
0

för lite tid över.

Tittade på ett avsnitt av Cesar Millan om en tjej som flyttade hemifrån och ville skaffa hund. Så hon åkte till ett "shelter" och adopterade en pitbull/pitbullblandis.

Nu var den 1 år. Hon kunde inte förstå varför den var så himla agressiv och hade så mycket energi. Hon pluggade på heltid och hade två jobb och hon förstod inte hur hon skulle få bukt på hunden….

VARFÖR!?!?! skaffar man hund när man har så mycket annat för sig? usch vad jag blir irriterad på sådant!

vad tycker ni om detta?

Medarbetare på Hundar.ifokus

SaraC
0

Låter ju som att den kan ha betett sig så för att den inte fick tillräckligt med stimulans, om hon hade så mycket annat för sig.

Man ser ju det då och då, folk som skaffar hund och tror att det bara innebär att gå ut och gå med den ibland och att den i övrigt ska ligga snällt och sova eller gosa. Hemskt trist såklart, att man inte tar reda på mer innan man skaffar sig en hund eller något djur överhuvudtaget.

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Emaljoh4
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Din rubrik skrämde mig lite! Skäms

Trodde inte du hade tid för din vovve längre.

Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! Glad

Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

Noa-Nisse
0

#1, precis! det är så himla tråkigt att folk inte kan tänka på mer än sig själva i valet av hund.

#2, hehe ojsan, det tänkte jag inte på hahah! Jodå jag har tid för min vovve :P hehe

Emaljoh4
0

#3 Det första jag läste när jag skrev in "hundar.ifokus.se" i webbläsaren, hahaha, såg rubriken och skynda mig allt jag kunde för att jag var så orolig vad som hade hänt!! !Förvånad

Som nummer 2 så tänkte jag att du inte hade tid att vara här på iFokus längre, hehehe, duktig på att dra egna slutsatser av bara en mening. Oskyldig

Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! Glad

Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

Noa-Nisse
0

#4 haha nawe, va gullig du är :)

Nej att ha för lite tid till iFokus och vovven går ju bara inte hehe!!

Karmatarerskanise
0

Nej, jag förstår inte heller varför man skaffar hund när man inte har tiden för den. Man måste tänka lite längre än på bara sig själv.