Russkiy Toy valpar 2 :)
För några veckor sedan startade jag en tråd där jag visade bilder på mina nyfödda Russkiy Toy valpar. Nu är dom 10 veckor gamla och två stycken har flyttat till nya hem :) Tre valpar finns fortfarande kvar här hemma, och jag tänkte uppdatera med lite nya bilder på dom!
Mini Monstrets Artax
Kommer bo hos min mamma och stanna kvar i kenneln :)

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Underbart söta alla tre! :D Artax är ju bara för gullig.
STOP! Är den första bilden på den "hane nr 2" i tidigare tråd som jag tycker var kanon fin? Den röda red and tan eller vad man kallar denna färg för? ska du spara grabben`? 
Iaf farligt o visa så här söta valpar man blir helt bettutad i små rackare. Hoppas alla blir sålda och till mycket bra hem. 

#5: Ja det är han :) Han är mörk sobel, och ja, han kommer stanna i kenneln. Han har utvecklats så jätte fint så jag kan bara inte med att sälja honom…. Meningen är även att en av dom två där det står söker ev hem också ska stanna. Får se vem av dom som hittar hem först bara för jag kan inte bestämma mig ;)
Hade en valpspekulant här för ett par timmar sedan. Får se om dom vill he någon av dom :)
Pappa Cooper med sina två söner på bilden.
Aåååhhhhhh ! Vad söta! :)

Men kära nån så söta dom är! Favoriten var Artax
Ungefär hur stor blir rasen som vuxen?
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

#9: Rasen får bli max 28 cm hög och väga 3 kg som fullvuxen.
Men usch då, alldeles för söta!
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Om någon vet någon som skulle kunna vara intresserad av en vuxen Russkiy Toy tik får ni gärna skicka ett pm. Mamman till dom här tre valparna trivs inte i tillsammans med många andra hundar och behöver komma till ett hem där hon får all uppmärksamhet. Hon blir 3 år i oktober och ska inte användas till avel något mer. Mycket speciell liten tjej som behöver någon med mycket tid.