Närå 6 månader!!
Jajamen, han fyller 6 månader idag, den lilla pojken!! :)
Eller liten och liten.. Han är 54 cm i "mankhöjd", väger runt 23 kg.. ;) Haha..
Idag så ska han få följa med till Stockholm och häsla på min brorsa.. :P Superskoj!! ;)
GRATTISSS! och födelsedags puss på nosen från oss….
Grattis Grattis =)
Grattis! :)

Grattis!
Tack, tack.. :) / Närå - den lilla flick-bebisen.. ;D
Närå-flick-bebis börjar bli stoooor ^^ Grattispuss från mig och Mäcks. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Haha.. Jajameeen!! :D Flick-bebisen har varit i stooorstan idag och får leka lite i parken.. ;)
Men hallå, hur stor är då ecko egentligen? din nero är väl en labb/new founland (stavning?) Och dom blir ju stoora! Ecko är precis lika hög och väger lika mycket bara att han är en månad äldre. Tusan.. vad har jag skaffat mig för hund egentligen? tror nog dom ljög om pappan?:P
grattis iaf till lille Nero! (stora) Och pussa honom från ecko och mig
Hälsa honom gratis från mig och gremlinsen…ge honom en blöt puss på nosen från oss =)))
ja kan inte låta bli lotta, förlåt. Men är de nero eller du som är gratis?:P men så billigt kan du väl inte sälja dig själv.. 
Grattis lille Närå!
Fy Real, Lotta är DYR!! Minst 128 tobleronepapper o 32 ching-tjongar
#8 - Jajameeen, 75% labbe, 25 % new foundland.. :) Men han verkar ha fått mest labbe-egenskaper.. ;)
Hahahaha.. Jamen de säger ju att hundar växer tills de är ett år, så Ecko kanske slutar på en meter eller nått? Hahahahahahahahahahaha.. :D
jaa precis. Hur ska de bli? en kamphund som är en meter hög.. PUST!*:P Hahha, en liten minniponny amstaff?;P
förlåt kerstin.. men hon sa de ju faktist själv?:P
Hahahahahahahahaha.. :P Då kan Närå och Ecko (Äckå :D) bli bästa vänner när båda två är en meter höga!! :D
Grattis på 6 månadersdagen ! Själv fyller jag 8 månader idag. Hälsningar / Eddie Ps. matte hjälpte mig med tangenterna
#12 På höjden växer de oftast bara tills de är 6-7 månader.. Sen växer de på bredden ett halvår till. ;P
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Annars har jag hört att man kan korta av dem lite.
Å går inte det så säljer man dem som hästar i Norge!

Grattis Nero önskar Semlan med matte.