Hundar iFokus

Hundar

Etikettoff-topic
Läst 983 ggr
[rightPAW]
0

God eftermiddag 11/6 - 11

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej på er!

Idag har det varit riktigt slappt efter syrrans student igår. Tog en härlig promenad iförmiddags med Smilla och mina "hundvaktshundar" Abbe och Micki, två Japanese chin-grabbar som varit här igår till idag.
Annars har jag legat vid poolen och solat hela dagen, badade en stund också. Smilla fick bada i poolen för första gången idag, det var lite läskigt i början men sen var det nog väldigt skönt för henne eftersom hon blir så himla varm med sin svarta päls.

Ska städa lite och packa ihop mina och Smillas grejer, imorgon åker vi till Örebro och campar en vecka. Ska bli jätteroligt!

Vad har ni gjort idag? Ska ni iväg på semester i sommar?

Emaljoh4
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Säger ju det…… Allt händer i södra Sverige. Hundträffar, tävlingar, uppfödare m.m.m.m.m Obestämd

Ne, nu ska jag inte vara bitter. Flört

Hoppas ni får det väldigt roligt och trevligt! VIll också se bilder!

Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! Glad

Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

[rightPAW]
0

#1 Haha nu hänger jag inte med riktigt? Tungan ute

Emaljoh4
0

OOOOOOOOJ, förlåt!!! Rynkar på näsan Kommentaren hamnade i fel tråd! Förvånad Jag ber hemskt mycket om ursäkt. Haha, skulle hamna i tråden där de ska ha hundträff. Tungan ute

Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! Glad

Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

rebz
0

Idag har jag varit inne på komvux och skrivit prov, jättekul att göra på en lördag…. inte! :P Är glad över att jag är rätt så snabb, tog bara lite över 1 tim. Bino fick vara med mamma (hemma hos hennes "särbo")medans jag skrev prov. Och han satt vid dörren helatiden i hopp om att jag skulle komma tillbaka. Så han var på helspänn i typ 2 tim så han har sovit rätt mycket… Ska snart ut och träna lite lydnad då det är sista gången på tävlingslydnadskursen imorgon.

I sommar ska vi iväg lite i alla fall. Har bokat en stuga på en camping i Vänersborg 29-31 juli (fre-sön). Vi planerade in det då eftersom att det är valpträff i Trollhättan 30:e juli. Så då har vi bara ett par mil att åka på lördagen :). Kommer bli superkul!! :)
Annars har vi inget planerat, jag och Bino ska väl åka till pappa, då han bor i hus och hos mamma bor vi i lägenhet. Man uppskattar tomten/gräsmattan så mycket mer när man bor i lägenhet, så det är skönt att ha "ett till hem" att åka till där man har en egen tomt/gräsmatta :D haha.

Kamera: Canon EOS 760D
Objektiv: Canon 10-18mm, Canon 18-55mm, Canon 24mm, Canon 50mm, Tamron AF 55-200mm
Blogg: http://www.jarnefjordfoto.blogg.se

jollycox
0

Skönt med en slappdag, min slappdag blir imorgon.

Idag har jag varit i vännäs på utställning. Vi åkte till skellefteå igårkväll och sov där och sen imorse till vännäs. Hunden jag ställde blev 3a i öppenklass hanar. Han gick bra trots att han har fått för sig att alla hundar löper, även hanar… ObestämdTungan ute

"Weather forecast for tonight: dark." ~ George Carlin

zoolatri
0

Jag, sambon och hundarna är uppe i Falun och hälsar på släktingar. Riktigt mysigt med en minisemester! Och i den här värmen är jag glad att jag inte jobbar, pust! Vi har varit och plaskat i en sjö idag och varit på utflykt i Rättvik.

Imorgon åker vi hemåt, men vi stannar nog till i Nora och köper sveriges godaste kebabrulle!:D

LinaK
0

#6 Du glömde väl inte Noraglassen Flört

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

zoolatri
0

#7 Det var så lång kö! Så vi skippade det faktiskt;) Men kebaben från Berraburra var lika god som vanligt!

LinaK
0

#8 Åh Berraburra ja, jäkligt gött! Något annat jag kan rekommendera är Kalasexpressen, ligger i Pershyttan lite utanför Nora. Så jäkla god mat dom har där. I en helt unik miljö, man sitter i gamla gamla tågvagnar och äter (dom har även uteservering också) Jätte fint är det. Lite dyrare, men riktigt bra! Om man nu skulle vilja äta något lite "finare" än Berraburras supergoda kebab Flört Nora är ju nästan mina trakter, Lindesberg kommer jag ifrån. Så lite kan man om området kring där.

zoolatri
0

#9 Jag har varit och kollat på tåget! Men utan att äta något tyvärr:P Men det borde man ta sig tid till någon gång när man passerar! Jag trivs väldigt bra där uppe i trakterna, jag har bott i Nora ett par år och jobbade i drygt ett år i "Linde";)

LinaK
0

#10 Åh sjutton, där ser man Tungan ute Då kanske du känner några Linde eller Nora bor?

zoolatri
0

#11 Inte alltför många men några stycken:) Mest yngre i Linde och lite blandat i Nora. Jag jobbade på gruppboende i Linde så personalen där lärde jag känna oxå:)