Hundar iFokus

Hundar

Etiketthälsa
Läst 1537 ggr
Niperz
0

Boxer - Svart hål + knöl på mage

Hallo!
Igår så såg jag något välidgt märkligt på vår boxer.

2 st svarta knölar på varsin sida av penis. Man kunde dessutom klämma ut det svarta på båda sidorna och det var en ca 5cm lång, ja, jag vet inte vad!!

Men knölarna försvann men nu är det 2 hål istället. Vad i hela friden kan det ha varit? Det såg mer eller mindre ut som en mask men det känns väl ändå lite väl dramatiskt?

rebz
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Det där lät lite läskigt! Mitt råd är att du ringer till veterinären och frågar, det vet nog vad det var för något… Skriv gärna här sen och berätta vad de sa.

Kamera: Canon EOS 760D
Objektiv: Canon 10-18mm, Canon 18-55mm, Canon 24mm, Canon 50mm, Tamron AF 55-200mm
Blogg: http://www.jarnefjordfoto.blogg.se

Maja2
0

inflammerade talgkörtlar, komedoner

Niperz
0

Hmm okej?

Sophie&Segra
0

Har du bild på det?

Mvh, Sophie www.teamsegra.wordpress.com
Sajtvärd på Brukshundraser & medarbetare på Problemhundar.

Niperz
0

Nej, men skulle väl kunna ordna det. Men just nu är det som sgat ingenting annat än ett litet hål då vi klämde ut det svarta innehållet igår på båda sidorna.. Så konstigt att det var på exakt samma ställe på båda sidorna??

Beckibus
0

Om det skulle vara ja hade jag åkt/ringt vet..Glad

Vila i Frid världens bästa Iza.

Med Vänliga Hälsningar 
Rebecka

*Medarbetare på mops.ifokus och sheltie.ifokus*

http://workwithpaws.blogg.se/

Niperz
0

Mmm. Var hos vet senast i torsdags pga av att han hade bitit hål på sig själv brevid anus för han hade något slags tätta analkörtlar så ska dit igen till veckan så tänkte höra då vad det kunde vara men kände för att kanske få svar lite tidigare.

[Forest]
0

Fråga vetrinären då :) det kan ha vart poremaskar men eftersom du säger att det var 2 st vet man ju inte riktigt. Men be vetrinären ta sig en titt.