Hundar iFokus

Hundar

Etikettutfodring-och-foder
Läst 13041 ggr
Emaljoh4
0

TOnfisk till hund

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Är det bra? Upptäckte nämligen att Moa ääälskar tonfisk, och funderar på att ge henne det som belöning.

Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! Glad

Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

rebz
0

Många hundar gillar tonfisk. Finns inget farligt med att ge det. Om det är "bra" är väl en annan sak. om man köper tex tonfisk på burk är det bättre att ta den i vatten än den i olja då den i olja är fetare. Men i övrigt så är ju fisk väldigt nyttigt :)

Planet Pet Society har godis som är 100% naturliga råvaror och då finns det Tuna Bites som är just tonfisk. Bino älskar det och det luktar verkligen fisk om bitarna. De är små, mjuka och lätta att dela i mindre bitar. Det kanske vore något om nu Moa gillar tonfisk och om du inte vill gå runt med färsk tonfisk i fickan? :P Hur du nu gör….? haha

Kamera: Canon EOS 760D
Objektiv: Canon 10-18mm, Canon 18-55mm, Canon 24mm, Canon 50mm, Tamron AF 55-200mm
Blogg: http://www.jarnefjordfoto.blogg.se

Emaljoh4
0

#1 Låter intressant! Glad

Vart kan man få tag på de godisarna ?

Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! Glad

Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

SparklingTindra
1

Min Tindra älskar också tonfisk. :) Det är hennes favorit"godis". Jag brukar ge tonfisk på burk, den som är i vatten (köper bara den pga att den andra inte är lika god)

rebz
0

#2 Borde finnas i de flesta djuraffärer. Kanske finns att beställa på någon djursida, har inte kollat det. Jag köpte mina på Sharpman i Mjölby och Arken Zoo i Linköping.

Kamera: Canon EOS 760D
Objektiv: Canon 10-18mm, Canon 18-55mm, Canon 24mm, Canon 50mm, Tamron AF 55-200mm
Blogg: http://www.jarnefjordfoto.blogg.se