veterinären idag!
Hade tid kl 07:30 för återbesök av halsen plus patella undersökning ! Har varit så nervös att jag har skakat . Själv klart börjar hon med halsen vilket såg fint ut och jag behövde inte operear henne igen vilket är väldigt skönt ! Sedan var det knäna jag försökte verkligen läsa av vetten för att se vad diagnosen var men lyckades inte särskilt bra ! Hur som helst fick jag svaret och började stört böla! Penny hade inte patella , Vi skulle slippar operera knäna rehab osv osv vi kunde nu leva ett riktigt hundliv i sommar ist för operationer osv ! Var bara tvyngen att dela med mig :)
Gud vad skönt att ni slipper operationer och rehab-tid. Njut ordentligt av sommaren och allt skoj som man kan hitta på med en frisk hund!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Men så härligt för er
Förstår att du är överlycklig nu.
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
Ja det är så skönt :) kan inte förklara vilken känsla det var att höra när jag varit helt inställd på att hon har patella i nästan 3 veckor , och var nästan inställd på en till op med sådan otur som jag brukar ha .
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Åh vad skönt o höra
nästan så jag fick lust o säga grattis till frisk hund förstår att du gått på nålar, måste vara skönt o veta att allt är bra