Hundar iFokus

Hundar

Etiketthälsa
Läst 1363 ggr
[countess]
1

veterinären idag!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hade tid kl 07:30 för återbesök av halsen plus patella undersökning ! Har varit så nervös att jag har skakat . Själv klart börjar hon med halsen vilket såg fint ut och jag behövde inte operear henne igen vilket är väldigt skönt ! Sedan var det knäna jag försökte verkligen läsa av vetten för att se vad diagnosen var men lyckades inte särskilt bra ! Hur som helst fick jag svaret och började stört böla! Penny hade inte patella , Vi skulle slippar operera knäna rehab osv osv vi kunde nu leva ett riktigt hundliv i sommar ist för operationer osv ! Var bara tvyngen att dela med mig :)

[Tess86]
1

Gud vad skönt att ni slipper operationer och rehab-tid. Njut ordentligt av sommaren och allt skoj som man kan hitta på med en frisk hund!

LinaK
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Men så härligt för er Skrattande Förstår att du är överlycklig nu.

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

[countess]
0

Ja det är så skönt :) kan inte förklara vilken känsla det var att höra när jag varit helt inställd på att hon har patella i nästan 3 veckor , och var nästan inställd på en till op med sådan otur som jag brukar ha .

[Forest]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Åh vad skönt o höra Glad nästan så jag fick lust o säga grattis till frisk hund förstår att du gått på nålar, måste vara skönt o veta att allt är bra Kyss