Hundar iFokus

Hundar

Etikett: övrigt
Läst 776 ggr
Be-Bopz
0

Handla från Pupstore

Ngn här som har handlat från dem ? De har ju helt underbara selar till hunden :) Nu när de har semesterstängt får man även 20% rabatt !

http://www.pupstore.se/se/

lambero
0

Jag har handlat därifrån. Fick min sele för ett par dagar sen. Tog sex dagar från beställning tills att den landade i min brevlåda. :)

Jag är mer än nöjd i alla fall. Väldigt trevliga och tillmötesgående när jag blev lite ivrig och undrade vart min beställning hade tagit vägen :P

¤Rise and rise again until lambs become lions¤

Be-Bopz
0

Jamen det låter ju helt ok, nu får man ju vänta lite längre iom att de kommer ha stängt till den 12 juni, men man vet ju aldrig med alla dessa internetbutiker om det funkar som det ska {#emotions_dlg.undecided}

Men då blir det att beställa från dem, tyckte deras frakt var helt ok jämfört med många andra och sen att man får 20% rabatt just nu {#emotions_dlg.smile}

jollycox
0

Jag har beställt därifrån. Allt funkade bra och det tog ca 4 dagar från att jag beställde till jag hade det i postlådan.

"Weather forecast for tonight: dark." ~ George Carlin

MoaW
0

jag har beställt därifrån, jättenöjd med deras kundservice då dom svarade snabbt på alla mina knäppa frågor {#emotions_dlg.wink}

HundGlädje.nu - Hundkurser, Dogwalking och Fotografering.
För ökad kontakt och förståelse.

Be-Bopz
0

Toppen att höra, ska absolut beställa en underbart söt sele jag hittade {#emotions_dlg.smile}