Hundar iFokus

Hundar

Etikettoff-topic
Läst 514 ggr
Wikstr_m
0

OT: Ont i munnen

Jag har så förbaskat ont i munnen att det är inte sant, har varit hos tandläkaren idag och fått göra rotfyllning. Värktabletter hade ju inte suttit fel, men nu är det så att alla är slut och jag har ingen lust att springa iväg i det här skicket.

Plus att när jag kommer hem ifrån tandläkaren så har min lille tasmanska djävul käkat upp ett AVI. Bajs hund!

Lotta
0

Åhhh jag lider med dig…fy jag hatar tandis. Kry på dig

Han kanske tyckte att du inte skulle ha den nu när det var så synd om dig =))

Wikstr_m
0

Haha, grejen var ju att det är ett ViBri halsband som jag beställt :P Egen designat så den ska passa honom..

Lotta
0

Åhh fyy…bannade hundracka, då kan han gott va utan hehe

lena1
0

Näe ska det gå åt fanders så ska det,det går inte att tejpa ihop avin då eller var det bara smulor kvar?,föressten jag undrar om inte utlämnings stället kan skriva en ny sådan du kan ju höra efter…. jag har också precis haft en hemsk tanvärk men jag stoppade i mig 1gr alvedon var fjärde timme och då var det överkomligt i alla fall, hoppas det går över snart ;-).

Wikstr_m
0

Lena, haha om jag ska få ihop alla bitar måste jag vänta på att den lilla skiten ska ta och göra sina behov. och sen på med gummivantar och leta igenom korvarna. Nä, jag ska iallafall prova gå till posten och kolla om man kan hämta ut iallafall :P i annat fall får jag ta och ringa och be om en ny avi :P

lena1
0

5, jasså var avin så god hahaha, jamen det måste ju gå som sagt att skriva en ny på utlämnings stället ;-9…

Lotta
0

*ASG* synd att det inte var en räkning då… ;)

Wikstr_m
0

Lotta, hahah ja det var faktiskt lite synd att det inte var räkning. Hade ju kunnat köra old-school-grejen-min-hund-har-ätit-räkningen/läxan

Lotta
0

*ASG* och så kan man ge det där lilla extra "min förrbannade byracka" har ätit upp den =)

Hur känns det i munnen nu då?

Wikstr_m
0

lotta, jodå det är bättre, känns inte så mycket iallafall. fick köra iväg min sambo på apoteket och köpa alvedon. har haft så ont att jag inte kunnat äta, inte heller dricka varmt eller kallt. höll på törsta halft ihjäl, och att dricka jummet vatten är ingen höjdare alls.