Planer v.21
Vad ska ni hitta på nu vecka 21? Ska ni ut på äventyr eller göra något annat kul? Själv ska jag tatuera mig på tisdag och fredag. Ska ställa ut Bino i Mjölby på lördag. Och så är det ju hundkurs på söndag. Däremellan är det plugg och träning med Bino som gäller :).
Kamera: Canon EOS 760D
Objektiv: Canon 10-18mm, Canon 18-55mm, Canon 24mm, Canon 50mm, Tamron AF 55-200mm
Blogg: http://www.jarnefjordfoto.blogg.se
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
jag ska jobba måndag , onsdag, fredag, lördag och söndag 7 - 16
sen så ska jag försöka få iordning på min tävlingshäst som mest troligen har en stor låsning i ryggen och hunden vet jag inte va jag ska göra med :S han får ta dagen som den kommer ;)
måndag, skola.
tisdag, skola
onsdag skola -.-
torsdag, skola
fredag, Hämta min valp!
/Helena
Medarbetare på Brukshundraser
mån praktik+ skriva kontakt
tis praktik+ läkare
ons jobb, träffa andras+ ev praktik
tors praktik
fre praktik+ åka till mina kusiner
lör ställa ut evoca (cola skadad) samt träffa evocas trolovade samt sova hos en killkompis
sönd åka hem igen
måndag - söka jobb, visa upp en kanin för en intresserad, träna daddy
Tisdag - träna på brukshundsklubben
Onsdag - skola
Torsdag - skola plus passa 2 settrar
Fredag - passa storpudel
Lördag - Utställning hasslarp
Söndag - utställning hasslarp :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Åka till brukshundklubben och träna lite
agility.
Idag alltså.
Sen är det kurs på torsdag.
Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! 
Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

Jobbar bara tisdag em/kväll, så det är en bra vecka. Idag ska jag pyssla lite hemma, kanske bada Vidar som är lite fet i pälsen. Borde bada Ego oxå, så att han hinner fälla ur det sista till helgen. På onsdag em eller to fm ska jag bada Gjöa och Skade, så att de 3 som ska ställas i Bjursås på lördag är badade och fina. Kloklippning på de flesta, inklusive kaninerna och kanariefågeln blir nog idag.
Annars ska jag packa och förebereda inför Leksands medeltidsmarknad, dit jag, Vidar och Vittra åker på torsdag. Vi ska vara där och visa lite medeltida lägerliv samt jag ska vara med i medeltida modevisning 2 gånger dagligen. På lördagen smiter vi upp tidigt och kör till Bjursås på polahundsutställning. Jag ska ställa Ego, Skade och Gjöa, ev hjälpa till som handler åt någon annan, sen tillbaka till Leksand igen på em/kväll.
Innan torsdag vid lunch ska jag hinna städa lite terrarier och fågelbur…
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter
Låter som om att alla har en del att pyssla med i veckan :) Tycker dock synd om alla som måste jobba eller sitta inne i skolan och missa det här sköna vädret.
Kamera: Canon EOS 760D
Objektiv: Canon 10-18mm, Canon 18-55mm, Canon 24mm, Canon 50mm, Tamron AF 55-200mm
Blogg: http://www.jarnefjordfoto.blogg.se